Gå til innhold

Suicide Squad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjempelyst å se filmen, men er mildt sagt livredd for vold og blod:grine: Noen som vet om det er mye av det i denne filmen? Og mer enn litt banking? Altså, er det spidding, knivstikking eller noe?

Anonymkode: b0676...f7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, du bør ikke se filmen om du er redd for blod og vold. :)  

Anonymkode: 511e5...1ed

Gjest kaninen
Skrevet (endret)

Den har fått aldersgrense 12 år, så jeg tror du er ganske safe.

Edit; så at du var redd for vold å. Da er det kanskje litt verre..Men tviler på det er noen blodig affære, siden den kun har 12 års aldersgrense.

Endret av kaninen
AnonymBruker
Skrevet

<Da må du unngå den, masse vold å gørr!

Jeg kan anbefale game of thrones, det er nokså familieorientert å koselig serie:sminkedokke:

Anonymkode: 3a1c1...aea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den har 12-årsgrense og bare tegnefilmaktig, ikke-grafisk vold, så den er garantert helt trygg for deg. 

Filmtilsynet sier: Til tross for store mengder actionvold får filmen 12-årsgrense da dette skjer i et tydelig fantasiunivers.

Anonymkode: d5e88...e89

Skrevet

Så den på kino for 2 dager siden og nei, er ikke noe blod, bare litt vold, men ikke noe som er grusomt skummelt ;) som noen har nevnt så er det 12 årsgrense

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke skummel, men veldig kjedelig.

Avengers er 100 ganger bedre

Skrevet

Jeg så filmen igår, og det er ikke mye blod, men jeg vil si at det var mye vold i filmen. 
Men som nevnt over så har jo filmen 12 års aldersgrense, så jeg tror ikke du kommer til å bli vettskremt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...