AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Jeg og to veninner bestilte hversin porsjonspizza med tykk bunn på peppes i dag. Etter 50 minutter får vi maten, og det vi blir servert er en uferdig pizza med tynn bunn. Vi gir beskjed til ene serviøtørdama at vi hadde bestilt tykk bunn, og ikke tynn. Hun svarer "Det er meningen at den skal være tykk, men ser den er litt tynn ja... Jaja" også går hun videre. Rett etterpå huker vi tak i en annen serviøter, og hun går ut på kjøkkenet for å høre hva som har skjedd. Hun kommer tilbake og gir beskjed om at pizzadeigene ikke har hevet seg og at vi heller kunne bestille en stor pizza på deling. Ja det er greit sier vi. Etter en halv time får vi endelig pizzaen. Vi begynner å spise og da veninna mi legger ned pizzastykket for å gå på toalettet så kommer hun første servitørdama, løfter opp pizzabrettet og sier "Er dere forsynt nå?" og bærer brettet ut. Altsåå? Det lå forsatt to stykker igjen. Skjønner ikke greia med at resturanter tar fatet før gjestene har gått fra bordet? Hele greia er utrolig stressende. De går jo å lusker rundt og holder oversikt over hvor langt du har kommet med maten. Anonymkode: dfb3c...c1a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Enkelt. Dere bestiller pizzaen hjem neste gang. Peppes har 1 times leveringsgaranti: pizzaen like fort og ingen plagsomme servitører som tar maten fra dere. Anonymkode: acd91...a64 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Enkelt. Dere bestiller pizzaen hjem neste gang. Peppes har 1 times leveringsgaranti: pizzaen like fort og ingen plagsomme servitører som tar maten fra dere. Anonymkode: acd91...a64 Skal jeg bestille hjem kan jeg like greit lage min egen pizza. Jeg drar ut å spiser for å komme meg ut. Anonymkode: dfb3c...c1a 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg bestille hjem kan jeg like greit lage min egen pizza. Jeg drar ut å spiser for å komme meg ut. Anonymkode: dfb3c...c1a Jammen det bryr ikke Peppes seg om. De vil selge pizza og driter i deg. Sånne er det med det. Anonymkode: acd91...a64 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet de på Facebook eller lignende, og forklart hva som skjedde og sagt at dere er veldig skuffet osv. Er dere heldige får dere et gavekort eller lignende, eller så skjerper de kanskje iallefall inn på når servitørene på det stedet skal ta maten og hvordan de håndterer en situasjon der noe med maten er feil. Kanskje det rett og slett bare trengs litt skjerpings, på det stedet. Anonymkode: 4f9ab...328 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet de på Facebook eller lignende, og forklart hva som skjedde og sagt at dere er veldig skuffet osv. Er dere heldige får dere et gavekort eller lignende, eller så skjerper de kanskje iallefall inn på når servitørene på det stedet skal ta maten og hvordan de håndterer en situasjon der noe med maten er feil. Kanskje det rett og slett bare trengs litt skjerpings, på det stedet. Anonymkode: 4f9ab...328 Det er så teit. For all del, det er bare å gjøre det, men jeg må si jeg tenker mitt om folk som deler sine klagehistorier på sosiale medier. Det er mer seriøst å skrive en saklig mail til daglig leder. Det er viktig at det tas opp, men det er ikke en så viktig sak at man trenger å gå offentlig. Anonymkode: 9d165...0b0 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så teit. For all del, det er bare å gjøre det, men jeg må si jeg tenker mitt om folk som deler sine klagehistorier på sosiale medier. Det er mer seriøst å skrive en saklig mail til daglig leder. Det er viktig at det tas opp, men det er ikke en så viktig sak at man trenger å gå offentlig. Anonymkode: 9d165...0b0 Jeg synes det er veldig bra når folk deler sine opplevelser. Når jeg skal spise ute eller f.eks bestille noe på nett, så ser jeg ofte på hva slags anmeldelser folk har skrevet om forskjellige steder. Gir meg en god pekepinn på hva som kan forventes. Anonymkode: ee4a2...8ef 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er veldig bra når folk deler sine opplevelser. Når jeg skal spise ute eller f.eks bestille noe på nett, så ser jeg ofte på hva slags anmeldelser folk har skrevet om forskjellige steder. Gir meg en god pekepinn på hva som kan forventes. Anonymkode: ee4a2...8ef Anmeldelser blir jo noe annet. Anonymkode: 9d165...0b0
penny_ Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter en halv time får vi endelig pizzaen. Vi begynner å spise og da veninna mi legger ned pizzastykket for å gå på toalettet så kommer hun første servitørdama, løfter opp pizzabrettet og sier "Er dere forsynt nå?" og bærer brettet ut. Altsåå? Det lå forsatt to stykker igjen. Skjønner ikke greia med at resturanter tar fatet før gjestene har gått fra bordet? Hele greia er utrolig stressende. De går jo å lusker rundt og holder oversikt over hvor langt du har kommet med maten. Anonymkode: dfb3c...c1a Hva med å si "Nei, vi er ikke ferdig"? Hvor vanskelig kan det være? 11
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #10 Skrevet 4. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så teit. For all del, det er bare å gjøre det, men jeg må si jeg tenker mitt om folk som deler sine klagehistorier på sosiale medier. Det er mer seriøst å skrive en saklig mail til daglig leder. Det er viktig at det tas opp, men det er ikke en så viktig sak at man trenger å gå offentlig. Anonymkode: 9d165...0b0 At du tenker ditt sier vel mest om deg. Jeg var i klagesak med en landsdekkende varehuskjede, de ordnet ikke opp etter gjentatte tlf til kundesenteret og flere besøk i butikken, men etter en melding på fb ble det hele løst fort som fy. Klagde også på et taxiselskap en gang på fb og fikk pengene refundert. Offentlig omtale nytter, og peppes svarer raskt på fb. Anonymkode: 50afa...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå