AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Jeg har aldri hatt en fuckfriend eller noe klassisk one night stand. Har kun hatt sex med menn jeg har datet og som jeg har innledet et forhold med over kortere eller lenger tid. Men nå har jeg ikke behov for å være i et forhold på en stund. Dette vet en venn av meg, og han har foreslått at vi kan kose oss litt uten at det trenger være noe mer. Synes jo det høres veldig spennende ut, og jeg har ikke noen følelser for han. Hva bør jeg tenke på når jeg går inn i dette her? Anonymkode: 450f3...fe7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 At han ikke har følelser for deg! Anonymkode: 6fcd3...064 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Hvis du lett får følelser bør du tenke deg om. Selv hadde jeg en ff med en helt ukomplisert forhold til. Var glad i han, men ikke mer enn det. Så har det bare skildd gradvis over. Anonymkode: 58827...c98
Mheihei Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Tenk deg nøye om. Hvis du er helt sikker på at du ikke vil ha kjæreste, så ja, kanskje det hadde vært gøy. Men veldig mange jenter (og kanskje gutter?) klarer ikke å ha sex over lenger periode uten at det kommer følelser fra den ene inn i bildet. Føler jenter har mye lettere å bli tilknyttet emosjonelt enn hva gutter har? Er jente selv, men aldri hatt ff. Er litt nysgjerrig på hvordan det ville vært, da jeg selv virkelig ikke vil ha kjæreste akkurat nå. Og det hadde vært fint og hatt en fast som faktisk kunne tilfredsstilt meg 🙄 Problemet er bare at skulle jeg hatt ff så ville jeg jo gå etter en jeg evt kunne datet/hatt noe seriøst med. Føler også at hos kvinner så henger det seksuelle og emosjonelle lettere/tettere sammen enn hos gutta.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Hvis han har følelser for deg så ligger du unna! Anonymkode: 2ee19...cf4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Dere må snakke om det. Jeg og en veldig god venn av meg har endt opp med å ha sex nå og da. Men han sa veldig tidlig at jeg bare må si fra hvis jeg ikke vil mer, og at dette ikke ville ødelegge vennskapet oss i mellom. Så forsikret jeg ham om at det kommer til å gå helt fint. Vi har kjent hverandre i noen år, og har ikke hatt romantiske følelser for hverandre. Så jeg tviler på at det kommer til å dukke opp. Men du bør bare være ærlig og åpen om det. Og begge må være enige i at det må være greit å si slutt om den ene ikke har lyst lenger. Og jeg opplever også at det er viktig å ikke gjøre det så kleint. Vi kan snakke om sexen vi har hatt og sånn, det er ikke sånn at vi ikke later som om det har skjedd etterpå. Da blir det bare mer naturlig. Anonymkode: ee822...342
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Det er ikke sånn at vi later som det ikke har skjedd* Anonymkode: ee822...342
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 Lett å få sjalusi. Man trenger ikke være forelsket i personen for å synes det er kjipt å bli valgt bort og har man fwb så kommer jo en til å bli valgt bort over tid. Ikke sikkert at han synes du er et bra ligg eller at du synes at han er et godt ligg. Anonymkode: 0babd...961
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 Hvor god venn er dette? Det kan ødelegge vennskapet når FF forholdet avsluttes. Hvis din nye kjæreste ønske å omgås en du er så seksuelt tiltrukket av og delt så mye seksuelt med? Nei. Derfor mister du vennen din da dette prosjektet deres er over. Hvis det ikke gjør noe, så er jeg ikke noe i veien for at dere gjør det. Men vær 100 % sikker på at han ikkr har følelser for deg. Og hold det til et overfladisk sexforhold, ikke møtes og ha så mye kontakt utenfor dette. For da kan det oppstå følelser. Anonymkode: 9e6d6...807 1
Inwe Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor god venn er dette? Det kan ødelegge vennskapet når FF forholdet avsluttes. Hvis din nye kjæreste ønske å omgås en du er så seksuelt tiltrukket av og delt så mye seksuelt med? Nei. Derfor mister du vennen din da dette prosjektet deres er over. Hvis det ikke gjør noe, så er jeg ikke noe i veien for at dere gjør det. Men vær 100 % sikker på at han ikkr har følelser for deg. Og hold det til et overfladisk sexforhold, ikke møtes og ha så mye kontakt utenfor dette. For da kan det oppstå følelser. Anonymkode: 9e6d6...807 Hvorfor skal man fortelle en ny kjæreste dette? Det ender jo bare med at man mister et vennskap og evt sårer den nye kjæresten. Jeg har to stykker på jobben jeg har hatt sex med fler ganger i fylla. Vi har et normalt/godt kollega forhold ellers og inviterer hverandre om det skjer noe gøy. Nå har jeg begynt å date en jeg håper det blir seriøst med, har ingen planer om å fortelle han at jeg har hatt sex med disse selvom han antagelig kommer til å møte de en gang. Jeg må iallefall møte de gjevnlig (på jobb, lønningspilser, julebord osv.) og det vil jo bare gjøre det ubehagelig for han jeg dater nå. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 TS her Vi har veldig lite kontakt, og omgås bare når vi er med flere felles bekjente. Grunnen til at vi begynte å snakke om dette, eller han foreslo det var fordi vi oppdaget hverandre på tinder og begge trykket like for å sjekke om den andre hadde gjort det. Jeg vet at han liker singellivet og ikke er ute etter noe forhold, det samme gjelder meg. Det er kanskje ikke så mye å tape, i og med at vi ikke har noe nært venneforhold i utgangspunktet. Men jeg er ikke sikker på megselv og om jeg kan utvikle følelser for han, jeg er nok typen til det. Anonymkode: 450f3...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå