Gå til innhold

Datingside - menn søker yngre enn seg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på sukker og blir litt oppgitt over noen menn og alderspennet de søker etter. Har kommet over mange som søker yngre damer, men ikke eldre enn seg selv. Ikke en gang like gamle som seg selv!! Gleder nesten utelukkende menn på 40+

Eks.

Mann 40 søker dame 30-38.

Mann 47 søker dame 25-40.

Mann 42 søker dame 28-38.

Mann 55 søker dame 25-45.

What?? De har hvertfall null sjanse her. Jeg er 32 og kunne ha datet en på 40 kanskje men det er en no -go når han ikke er interessert i å date noen på sin egen alder en gang. Liker heller ikke menn over 30 som søker 18+ men de velger som oftest opp til egen alder, ofte +noen år over også.

Nei, fysj! 

Anonymkode: fe5b4...39d

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har observert det samme selv. Det er veldig bra at du boikotter dem selv om du er i deres målgruppe. Jeg er 43, så altså altfor gammel for disse. :laugh:

Anonymkode: 52b6f...bc1

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne, som er 42 år, og pratet med en mann på 55 år, men han fortalte henne, at hun var for gammel for han. Han hadde helt ordinær jobb, ikke utdannelse, var overvektig og mindre pen. Min venninne er pen, har høyere utdannelse og en fantastisk person. Dette er vel 1 år siden, og han er fortsatt på denne nettdating siden.

Har og selv opplevd menn som bare skal ha yngre damer, og holder ikke med noen 1 år yngre, nei da er du for gammel. Blir så dumt.

Anonymkode: 88038...f2f

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Legger merke til det samme selv. Er i begynnelsen av tyveårene og er drittlei av å få meldinger fra menn som er så mye eldre. Står hvilken aldersgruppe jeg er interessert i, men neida.

Anonymkode: e1a93...998

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg mann og på stedene jeg er så trenger man ikke oppgi hvilket aldersspenn man er interessert i.Så er vel ikke så lett å se hvilken aldersgruppe menn går etter? I hvert fall ikke på Sukker og Tinder. Jeg er 28 og har sendt melding til damer opp til 38 og ned til 20. Tror en del menn gjør som meg og blåser litt i alder så lenge dama ser bra ut. Heller en pen 35 åring enn en gjennomsnittlig 20-åring. 

Hun på 38 jeg datet hadde også sin egen alder som maxalder og ville kun date yngre menn. Synes det er helt greit, samtidig lurer jeg jo på hvor seriøs man er når man har slike alderspreferanser. Noe som skurrer når man er 65 og ønsker langvarig forhold med noen mellom 30 og 55.

Anonymkode: 9509e...24d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er ok å like yngre damer/menn, men ærlig talt. Ha i det minste opp til din egen alder!!!

Jeg har blitt kontaktet av 22-åringer og jevnaldrende og gamlinger. Helt ok å like yngre og eldre, eller ikke bry seg om alder. Men å skrive på profilen sin at man ønsker en dame som er max 5 år yngre enn seg selv?? Syns det er så kvalmt. Mister all respekt for dem. 

• Liker 5
Gjest Hausfrau Merkelmor
Skrevet

Du skjønner jo ingenting. Det visuelle er viktig for menn. Selv var jeg 24 da jeg begynte å innse at dette ikke lenger gikk i forhold til jevnaldrende. En gjennomsnittlig 24 år gammel kvinne ser mer ut som en ung eller nøytral 30 åring enn en 24 år gammel kvinne osv. Kvinner på 40 er ikke seksuelle vesner engang. De har over hode ingenting som kan tiltrekke. Selvsagt er ikke menn interessert i dem med mindre de har rundet 50 selv. At du dømmer menn fordi de ærlig sier hva de søker får være ditt problem. Kanskje er noen menn smartere og later som om de er åpne for kvinner på egen alder, men alle menn over 25 er opptatt av at dama skal være yngre. Kvinner har bare utseende å spille på og det forfaller raskere enn menns utseende, samtidig som menn etterhvert utvikler ting som kvinner er opptatt av, som penger og velstand,  og ikke minst lavere sexlyst så hun får mer fred.

Gjest Hausfrau Merkelmor
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det er ok å like yngre damer/menn, men ærlig talt. Ha i det minste opp til din egen alder!!!

Jeg har blitt kontaktet av 22-åringer og jevnaldrende og gamlinger. Helt ok å like yngre og eldre, eller ikke bry seg om alder. Men å skrive på profilen sin at man ønsker en dame som er max 5 år yngre enn seg selv?? Syns det er så kvalmt. Mister all respekt for dem. 

Det går jo ikke an å ha et samliv med noen som ikke respekterer fundamentale prefranser og ønsker som er biologisk betinget. Dette her late-som-om-ting-er-noe-annet-enn-det-er-for-at-hun-skal-slippe-livets-realiteter gidder menn bare mens de selv er pur unge. 

Endret av Hausfrau Merkelmor
AnonymBruker
Skrevet

Altså ts, jeg forstår deg godt. Det er ikke noe galt i at de har sine preferanser, men jeg synes det er fint at de avslører seg - det forteller jo noe om dem. Jeg er 28 og vil ikke date en av de alder-naziene, har fått mitt dårlige inntrykk av dem og vil ikke havne på date med de :P

Anonymkode: 3f781...ba6

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

Du skjønner jo ingenting. Det visuelle er viktig for menn. Selv var jeg 24 da jeg begynte å innse at dette ikke lenger gikk i forhold til jevnaldrende. En gjennomsnittlig 24 år gammel kvinne ser mer ut som en ung eller nøytral 30 åring enn en 24 år gammel kvinne osv. Kvinner på 40 er ikke seksuelle vesner engang. De har over hode ingenting som kan tiltrekke. Selvsagt er ikke menn interessert i dem med mindre de har rundet 50 selv. At du dømmer menn fordi de ærlig sier hva de søker får være ditt problem. Kanskje er noen menn smartere og later som om de er åpne for kvinner på egen alder, men alle menn over 25 er opptatt av at dama skal være yngre. Kvinner har bare utseende å spille på og det forfaller raskere enn menns utseende, samtidig som menn etterhvert utvikler ting som kvinner er opptatt av, som penger og velstand,  og ikke minst lavere sexlyst så hun får mer fred.

Jeg har da ingenting i mot det?

Men du, på lik linje med oss, må jo bare godta at du ikke er av interesse for noen. Jeg ville ikke likt deg, vi hadde ikke kommet overens! Selvom jeg ser bra ut - hodet vårt hadde kollidert.

Så hvorfor bryr du deg? La oss unngå å date deg, så kan du date de som du vil date. Ingen vits i å plapre synet ditt på meg, jeg blir ikke trollbundet.

• Liker 16
Skrevet

Det er jo positivt, så vet du hvem som uansett ikke er interessant :P 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Arktis skrev:

Det er jo positivt, så vet du hvem som uansett ikke er interessant :P 

Nettopp! :P

Det er jo bare vinn-vinn

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

Haha, dette må være ironisk...

Anonymkode: 12804...339

• Liker 14
Gjest Hausfrau Merkelmor
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da ingenting i mot det?

Men du, på lik linje med oss, må jo bare godta at du ikke er av interesse for noen. Jeg ville ikke likt deg, vi hadde ikke kommet overens! Selvom jeg ser bra ut - hodet vårt hadde kollidert.

Så hvorfor bryr du deg? La oss unngå å date deg, så kan du date de som du vil date. Ingen vits i å plapre synet ditt på meg, jeg blir ikke trollbundet.

Bryr meg om hva? Jeg forklarte deg hvordan ting fungerer.

Skrevet

Kvinner er mest attraktive i fertil alder. Menn kan reprodusere i høgare alder, difor er det naturleg å søke etter yngre kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

Bryr meg om hva? Jeg forklarte deg hvordan ting fungerer.

Du tror du sitter på fasiten til alle mennesker?

At når man er 20 år er kvinner sånn og menn sånn. når man er 30 er kvinner sånn  og menn sånn, 40, 50, 60, 70 osv.

Er du helt innelåst i hodet ditt?

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gladius Veritatis skrev:

Kvinner er mest attraktive i fertil alder. Menn kan reprodusere i høgare alder, difor er det naturleg å søke etter yngre kvinner.

Menn er også mer attraktiv i 20 årene. :) 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Folk som er veldig opptatte av andres alder, at f.eks dama de skal date må ha den eller den alderen, har gjerne issues med sin egen alder. 

• Liker 10
Skrevet

Nå er det jo en kjensgjerning at menn veldig ofte er noe eldre enn damene de er sammen med, så så veldig overraskende er det vel kanskje ikke. Tror kanskje også en del av de rundt 40 som søker dame, er barnløse og ønsker barn. Da er det kanskje lurt å prøve å finne ei dame på si 30-38. Sjansen er mindre om du treffer ei på 43...

• Liker 2
Gjest Hausfrau Merkelmor
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er også mer attraktiv i 20 årene. :) 

Så hvorfor er da nesten samtlige av de heiteste mennene i hollywood menn over 30? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...