AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Finnes det menn som har selvrespekt nok til å ikke dytte pikken inni hver eneste frembydde fitte på byen? Anonymkode: 0bee0...267
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Har ikke noe med selvrespekt å gjøre at noen er glad i sex. Mener derimot man har mangel på selvrespekt når man sitter å føler trang til å moralisere andres liv fordi "du syntes" eller fordi du er bitter. Da bør man virkelig tenkte på å begynne å jobbe med seg selv Anonymkode: 56653...96b 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 -Selvrespekt er å ha friheten til å velge hva man vil gjøre - - å være stolt av seg selv -Selvrespekt er å være stolt av sin egen kropp -Selvrespekt er å sette grenser for seg selv. Grenser som omhandler hva som er greit og hva som ikke er greit. -Selvrespekt er å drite i hva andre sier når noen snakker nedlatende om eller til deg. -Selvrespekt er å sette en strek over janteloven MANGLENDE selvrespekt er: - Det er å snakke nedlatende om andre, og kritisere andre. Da i denne sammenheng. -Det er å se ned på jenter/menn som lar seg avbilde i bikini, lettkledd eller toppløs. - Det er å slut-shame kvinner/og menns seksualitet og frihet, og rett til å leve slik de ønsker. -Det er å ta i mot dritt og TRO på det andre sier. -Det er å være i et forhold med en som behandler deg som en dritt -Det er å la være å ta på deg et skjørt i frykt for å bli sett ned på. Det er å droppe den utringningen fordi andre kanskje synes at den blir for drøy. -Det er å ikka ha troen på seg selv. -Det er å kritisere seg selv og være misfornøyd sin egen kropp Anonymkode: 56653...96b 3
Stiigen Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det menn som har selvrespekt nok til å ikke dytte pikken inni hver eneste frembydde fitte på byen? Anonymkode: 0bee0...267 Veldig sjelden jeg støtter på en frembydd fitte egentlig...man må alltid spille spillet,selv med de mest tøsete damer...og jeg er ikke noe flink i spillet...men når det er sagt så opplever jeg nesten hver helg at damer legger an på meg uten at jeg tar ting noe videre...fordi jeg som regel ikke føler meg tiltrukket av de som legger an på meg. Veldig sjelden jeg tar noen med hjem. 3
draug 75 Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Dette får jeg ikke til å gå i hop: - lei ONS på den ene siden - ikke bryte kuken i hver eneste frembydd fitte. Det er på en måte slik at tråden har en overskrift og et annet innhold. Det er ikke slik at ons bare er mulig med skrekkøgler som byr seg fram til hvem det skal være. Det er fullt mulig å få til med hele skalaen. Ikke sant at de peneste jentene er overlegne og ufyselige heller. De kan være litt lei av oppmerksomheten, eneste. Så da har men valget: hun pene, som møter deg med "enda en tulling, vær snar så jeg kan avvise deg og si værsågod neste" eller øgla med "åja du kommer og prøver deg fordi du synes jeg er stygg og derfor har du sjans." Man blir lei av å være singel, ikke av å ha ons. Det å pule rammeskjev noen man knapt vet navnet på har en ekstra liten... skal vi si ... sjarm.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 De fleste noenlunde attraktive menn kommer til et punkt hvor de prioriterer fast kvalitetssex fremfor tilfeldige og heller dårlige ligg. Anonymkode: 985c3...7e8
Forundret.. Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det menn som har selvrespekt nok til å ikke dytte pikken inni hver eneste frembydde fitte på byen? Anonymkode: 0bee0...267 Ja, det tror jeg. Jeg ikke hatt ons, har også da alltid vært i forhold. Ikke tror jeg at jeg er typen til å ha det heller, tror jeg ville gått rundt med en dose ekstra mindreverdighetskomplekser etter det. Jeg har flere venner av begge kjønn som ikke har ons mens andre igjen har det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå