Gå til innhold

Hvor lenge før kjøpte dere brudekjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge før bryllupet kjøpte dere brudekjolen? Hvor ble den kjøpt fra? 

Anonymkode: c728f...18c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte den i april 2013, bryllupet sto juli 2014 ;)

Kjøpte den hos Brudekjolen i Oslo. Misfornøyd med kundeservicen, men de var billigere.

Skrevet

6 mnd før ca (forlovet oss 2 mnd tidligere og var på lang ferie i mellomtiden), fikk den en mnd før bryllupet. Kjøpte på Brudesenteret i Drammen. 

Skrevet

2-3 mnd før bryllupet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg planlegger å gjøre det 6-9måneder før bryllupet, det kan ta tid med bestilling. 

Skrevet

Kjøpte den 4 uker før bryllupet fra jjshouse.com. Superfornøyd med kundeservice og kvaliteten på kjolen og totalt kom brudekjole, brudepikekjole, sko og veske på 3000.- kroner. (4100 ink. toll og moms). Må sys bittelitt inn i ryggen, men det kostet bare 500.- ekstra hos skredder. 

Skrevet

Vurderer å kjøpe 6 månder før. Eller så fort jg finner drømmekjolen på tilbud og har råd. Mange utgifter med dette bryllupet så fint å spare der det er mulig. 

Skrevet

Har kjøpt et helt år før i str 40 og jeg er str 38. Den var ubrukt og veldig billig. Skal ha skredder på den måneden før bryllupet å gjøre om endel. Med skredder så kommer kjolen på 3000,- 

Skrevet

Kjøpte den i slutten av oktober, bryllupet stod i begynnelsen av juli. Jeg ønsket en del endringer og fikk den i mai. Veldig flink skredder :) Kjøpte fra Brudekjolen, jeg fikk veldig god service!

Gjest økonomifrue
Skrevet

Kjøpt ca 1 år før. Hadde trodd jeg måtte flere steder og se og prøve, men fant den det første stedet - så så ingen grunn til å leite videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...