AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Matchet med en ganske kjekk kar med lignende interesser som meg på tinder. Han sendte melding, og det viser seg også at vi har felles venner. Noe som er gøy. Men, han har et barn, storskole-alder. Vi er i slutten av 20-årene begge to, så han fikk jo denne ungen ganske tidlig. Men har chattet litt med han, og han virker trivelig. Og fortalte meg kjapt om ungen. Vi pratet litt om å treffes. Jeg vet jo ikke om han er min type, men la oss si han er det.. Jeg tenker egentlig at det ikke gjør noe om en evt ny kjæreste har barn, og jeg skjønner at det må brukes mye tid på ungen. Og at om jeg blir sammen med fyren, så er ungen med på lasset. Men samtidig så skjønner jeg jo at jeg ikke aner hvordan det er. Noen som har erfaringer med å date/være sammen med noen med barn? Anonymkode: a9725...9a0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Har erfaring men det er utrolig mange delte meninger rundt det, det beste er å finne ut av det selv. Ingenting å tape? Du møter ikke ungen med det samme uansett. Bli først kjent med barnefar. Lykke til! Anonymkode: 10633...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Det kan være tøft hvis du ikke har særlig erfaring med barn fra før, da burde du egentlig helst unngå det for å være ærlig. Anonymkode: 1ff23...95b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Matchet med en ganske kjekk kar med lignende interesser som meg på tinder. Han sendte melding, og det viser seg også at vi har felles venner. Noe som er gøy. Men, han har et barn, storskole-alder. Vi er i slutten av 20-årene begge to, så han fikk jo denne ungen ganske tidlig. Men har chattet litt med han, og han virker trivelig. Og fortalte meg kjapt om ungen. Vi pratet litt om å treffes. Jeg vet jo ikke om han er min type, men la oss si han er det.. Jeg tenker egentlig at det ikke gjør noe om en evt ny kjæreste har barn, og jeg skjønner at det må brukes mye tid på ungen. Og at om jeg blir sammen med fyren, så er ungen med på lasset. Men samtidig så skjønner jeg jo at jeg ikke aner hvordan det er. Noen som har erfaringer med å date/være sammen med noen med barn? Anonymkode: a9725...9a0 Jeg hadde droppet, det høres krass ut,men ungen kommer alltid til å være første prioteriing, og du må ikke bare foholde deg til ungen,men også mor, og på en måte faktisk bli en mor selv. Anonymkode: 56e54...5b5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Jøss.. Det var negative tilbakemeldinger du fikk. Så lenge forholdet til barnemoren er avklart og fungerer og barnet ellers er grei å ha med å gjøre, så går det nok helt fint. Hva mener du med stor-skolen? Ungdomsskolen? I så fall er det jo ikke mange årene før hun/han flytter hjemmefra og hun/han er nok allerede ganske selvstendig og selvdreven. Anonymkode: e632d...8b5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Jeg var fast bestemt på å ikke bli sammen med noen med barn. Nå sitter jeg her med en mann som har to barn fra før på fjerde året. Jeg tenker at om mannen er verdt det, så er det bare å satse. Om du kommer overens med barna vel og merke. Stemødre som er i konstant konflikt med stebarna er ikke noe godt for noen av partene. Dra på date, se hvordan det går, men ta det rolig. Anonymkode: 5d83e...9a5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Takk for svar:) Storskolen: de største barna på barneskolen. Så er jo ikke et lite barn som trenger oppmerksomhet og stell hele tiden, (regner jeg med :p) hadde vel vært mer slitsomt med et lite barnehagebarn. Har erfaring med barn da jeg jobber med barn i den alderen selv, så det er jo ikke så skummelt. Får vel bare ta det veldig med ro ja:) vi chattet en del i går kveld og han virker veldig grei! Anonymkode: a9725...9a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå