Gå til innhold

Bryllupskake fra Pascal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kjøpt bryllupskake fra Pascal? Tenkte på å bestille Rosa drøm som er en  vanile-sjokolademoussekake med frisk pasjonsfruktgele  og bringebær og sukkersvaner på toppen. Den ser såå fin ut, men vet jo ikke om den er god? Noen som vet? Har ikke tid til prøvesmaking. Den leveres i esker og man må montere den selv. Er dette vanskelig? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg smakte den for noen år siden. Forutsatt at det er samme oppskrift så er den veldig frisk og god.

edit: ble plutselig veldig i tvil om det er samme kaken, jeg husker pasjonsfrukt, gelé og svanene... Mulig det var en annen kake.

Endret av Eliza Doalot
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde denne i bryllupet vårt i 2012, og jeg syntes den smakte kjempegodt :jepp: Tror gjestene våre likte den veldig godt også, det aller meste ble iallfall spist opp!

Anonymkode: a1077...7d6

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde denne i bryllupet vårt i 2012, og jeg syntes den smakte kjempegodt :jepp: Tror gjestene våre likte den veldig godt også, det aller meste ble iallfall spist opp!

Husker du om det var noen bunn på kaken? Rart om det kun er mousse,  da er det jo en dessert 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, lady90 skrev:

Husker du om det var noen bunn på kaken? Rart om det kun er mousse,  da er det jo en dessert 

Det var en tynn bunn på den, mener å huske at det var en slags nøttebunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...