Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Hei lurte berre på om nokon kunne hjelpa meg med eit lite vaske problem. Når eg vaskar ull til typen min i maskina med milo, luktare det fortsatt svette av dei. Mine klede føler eg at det ligg igjen deo klump under armane. Nokon som veit råd??
silja Skrevet 10. november 2004 #2 Skrevet 10. november 2004 problemet er vel at klær som er svettet i bør vaskes på mer enn 40grader... kamskje tingen er håndvask med veldig varmt vann? s¨kan du jo såfall ta ullprofgram på masinka atterpå om det føles renere...
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #3 Skrevet 10. november 2004 Ullplagg som er superwash-behandlet (noe de fleste ullplagg er) tåler vanlig vaskepulver. Se om plaggene er merket med det, og vask med vanlig vaskepulver.
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #4 Skrevet 11. november 2004 Takk for svara eg har fått. Er jo kjempe kjedelig å vaske kler for hand så eg trur eg tar å vakse med vanleg vaske pulver då.. Klem :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå