Gå til innhold

Kaffemaskin med kvern (igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal kjøpe meg kaffemaskin som kverner hele bønner.  Men hvilken? 

Jeg ønsker meg en jeg enkel kan lage cafe latte og mocca med også. 

Jeg tror jeg har havnet på en delonghi, fordi jeg liker bla vanntanken. Liker at den dras frem som en kasett man fyller, fremfor noe på baksiden eller evt på toppen. 

Ser for meg å bruke Max 6000kr. 

Manuell melkeskummer eller ikke? 

Bør jeg heller velge et annet merke? 

Hva med melitta caffeo solo milk? Den er iallfall relativt liten og nett. 

Endret av lin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Delonghi Magnifica esam3500. To knappetrykk og jeg har ferdig caffe latte. 

Det jeg liker med denne er at det er enkelt å fylle på kaffebønner og vann. Den er enkel å rengjøre og den gir deg beskjed om når du må fylle på bønner, fylle på vann osv.  En annen ting jeg også liker meget godt er at ved å trykke på en knapp på melkedispenseren så blir den rengjort. Du trenger ikke vaske den manuelt for hver gang (som jeg måtte da jeg hadde en mer manuell maskin).

Men det aller beste må være at maskinen er såpass enkel i bruk at svigerfar har enda ikke klart å ødelegge den, og at min 7 åring kan lage kaffe til meg uten problemer. Det var verdt pengene syns jeg ☕️

Skrevet

Igrunn akkurat det jeg ville høre :)

er esam3500 forgjengeren til esam4500? Finner ikke den du nevner i norske butikker. Synes generelt delonghi har mange modeller og det er vanskelig å orientere seg.. Esam, ecam...

Skrevet

Den August 4, 2016 at 6.00, lin skrev:

Igrunn akkurat det jeg ville høre :)

er esam3500 forgjengeren til esam4500? Finner ikke den du nevner i norske butikker. Synes generelt delonghi har mange modeller og det er vanskelig å orientere seg.. Esam, ecam...

Umm er ikke helt sikker. Jeg bor ikke i Norge så de de har kanskje andre modellnavn på maskinene her. 

De har veldig mange modeller, men hvis du ser på hva du absolutt vil ha i en maskin og velger ut fra det så finner du nok den som er best for deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...