AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Jeg lurer på om dette er et tegn på at han er interessert.... Vi har datet litt, eller ingen av oss har kalt det date da, men jeg tror det er noe som ligger i luften. Tidligere i dag snakket vi litt på facebook. Plutselig sier han "jeg har hatt litt å gjøre i det siste så det er derfor jeg ikke har hatt så mye tid". Jeg spurte ikke om dette. Ikke har jeg spurt han i det siste om vi skal finne på noe heller, så han hadde jo egentlig ingen grunn til å si i fra. Hva tror dere? Anonymkode: 86b59...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Ehh... Et helt normalt svar å komme med hvis man har hvert litt fraværende. Om ham er interessert pga et slikt svar så må jeg si nei da svaret er nøytralt. Anonymkode: ab016...264
Fru Uperfekt Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Om du lurer så spør han da vel. Livet er for kort til å gå rundt grøten i frykt for å brenne seg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Hva slags relasjon har dere fra før? Kanskje han bare er hyggelig Anonymkode: f094c...afa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 En mann som er interessert lager tid til den han er interessert i. Det å forklare at man er opptatt betyr at han egentlig ville ha laget tid, men ikke fikk det til = interessert. Det er ikke noe nøytralt over det. Han er hypp Anonymkode: 54e2f...2fa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 Jeg tror også han er interessert og da forklarer at det har vært litt lite tid til evt møte osv. Kunne vært noe sånt jeg hadde skrevet også. Og selv om du ikke spør så vil han nok ha det i lufta så du ikke tror han ikke er interessert og gir opp. Anonymkode: 0e388...392 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror også han er interessert og da forklarer at det har vært litt lite tid til evt møte osv. Kunne vært noe sånt jeg hadde skrevet også. Og selv om du ikke spør så vil han nok ha det i lufta så du ikke tror han ikke er interessert og gir opp. Anonymkode: 0e388...392 Jepp. Anonymkode: 54e2f...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå