Gå til innhold

Tegn på at han er interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om dette er et tegn på at han er interessert....

Vi har datet litt, eller ingen av oss har kalt det date da, men jeg tror det er noe som ligger i luften. 

Tidligere i dag snakket vi litt på facebook. Plutselig sier han "jeg har hatt litt å gjøre i det siste så det er derfor jeg ikke har hatt så mye tid". Jeg spurte ikke om dette. Ikke har jeg spurt han i det siste om vi skal finne på noe heller, så han hadde jo egentlig ingen grunn til å si i fra. 

Hva tror dere?

Anonymkode: 86b59...a8d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig.

Anonymkode: 21914...1d9

AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: 54e2f...2fa

AnonymBruker
Skrevet

Ehh... Et helt normalt svar å komme med hvis man har hvert litt fraværende. Om ham er interessert pga et slikt svar så må jeg si nei da svaret er nøytralt. 

Anonymkode: ab016...264

Skrevet

Om du lurer så spør han da vel.

Livet er for kort til å gå rundt grøten i frykt for å brenne seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags relasjon har dere fra før? Kanskje han bare er hyggelig 

Anonymkode: f094c...afa

AnonymBruker
Skrevet

En mann som er interessert lager tid til den han er interessert i. Det å forklare at man er opptatt betyr at han egentlig ville ha laget tid, men ikke fikk det til = interessert. Det er ikke noe nøytralt over det. Han er hypp ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også han er interessert og da forklarer at det har vært litt lite tid til evt møte osv. Kunne vært noe sånt jeg hadde skrevet også. Og selv om du ikke spør så vil han nok ha det i lufta så du ikke tror han ikke er interessert og gir opp.

Anonymkode: 0e388...392

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også han er interessert og da forklarer at det har vært litt lite tid til evt møte osv. Kunne vært noe sånt jeg hadde skrevet også. Og selv om du ikke spør så vil han nok ha det i lufta så du ikke tror han ikke er interessert og gir opp.

Anonymkode: 0e388...392

Jepp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...