AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Jeg har to spørsmål: Hvilke ukeblader (sånn som KK, Kamille, Det Nye, Elle osv.) anbefale for ei jente på 23 år, som interesserer seg for musikk, film, foto, litt klær og mote, mat, generelle tips og ikke minst interiør? Jeg har lyst på et abonnement på et eller flere blader nå til høsten, men jeg vet ikke helt hvilke jeg skal velge enda. Hvilke interiørblader synes du/dere er best? Har bladd igjennom både Bolig Pluss, Lev Landlig, Bo Bedre, Kamille Ideer og så videre, men hvilke ville du anbefalt? Jeg er mest interessert i interiør, men det er ikke meg imot om bladet også inneholder tips om mat, mote og skjønnhet. Noen blader synes jeg har litt for mye reklame i seg, og litt for lite lesestoff. Jeg liker veldig godt gode og fyldige blad som har mye å by på, så nå er jeg spent på å høre hva dere anbefaler! Anonymkode: a92fe...b60
Gjest Mibella Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Personlig liker jeg Rom 123 fordi det inneholder mye forskjellig, alt er liksom lov med miksing og farger og det er ikke bare en interiørstil de kjører, det synes jeg er kult. Veldig inspirerende! Er så lei av at alt skal være hvitt og perfekt, jeg vil heller ha det harmonisk, koselig og morsomt hjemme Har også hatt Jeanne D'arc living sitt blad, det er litt mer voksent og gjennomført kan du si. Mye grått og hvitt, romantisk, blomster, gammeldags. Men i det bladet liker jeg best interiøret de har utendørs eller hagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå