AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #21 Skrevet 17. august 2016 Dramsvegen ligger jo på nabotomten, så det er ikke så langt unna, nei. Kanskje 300 meter? Det vil si at det er litt lengre å gå til UiT og Jekta fra de nye hyblene enn fra ØB, og tilsvarende kortere hvis man skal til sentrum. Forskjellen er ikke veldig stor, men jeg synes Øvre Breivang har litt bedre beliggenhet enn nye Dramsvegen ettersom gåturen til universitetet er et par-tre minutter kortere ;-) Men det er jo en bagatell, og det er jo klart at de nye hyblene er nye og fine! (Når det gjelder leilighet synes jeg 40 kvm på Øvre Breivang for 6650,- er en langt bedre deal enn 27 kvm på Dramsvegen Panorama for 7500,-, men sistnevnte finnes det jo også kun én av...) Ut fra bildene som ligger på Boligtorget synes jeg det ser ut som at standarden på Storskogåsen er like god/dårlig som på Øvre Breivang. Har aldri vært inne på Storskogåsen, men var utenfor en gang da jeg var helt fersk i Tromsø. Den gang synes jeg beliggenheten var litt kronglete, men det er mulig at det finnes veier/snarveier som jeg ikke visste om da... Anonymkode: a0ab9...8e8
Elijeno Skrevet 19. august 2016 Forfatter #22 Skrevet 19. august 2016 (endret) . Endret 24. august 2016 av Elijeno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå