Gå til innhold

OL i Rio 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke grener ser du på under sommer-OL? Jeg pleier å se på håndball, friidrett, turn og eventuelt stuping. 

(Hvis du hater sport, er ikke interessert osv: ikke gidd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst friidrett, og kanskje også landveissykkel. Pluss eventuelle andre grener der nordmenn kan kjempe om medaljer.

Skrevet

Jeg følger bare med på håndball.

AnonymBruker
Skrevet

Normalt sett ville jeg ha sett ganske mye av både friidrett, håndball og mye mer, men nå er jeg mest spent på hvem som blir syke av å ha fått i seg vannet der borte.

Anonymkode: 91902...a70

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kun herre fotballen.

Skrevet

Jeg ser på alt jeg rekker egentlig, men jeg skal iallfall ha med meg stup, turn, friidrett og håndball. 

Skrevet
Den 3.8.2016 at 19.34, funginger skrev:

Hvilke grener ser du på under sommer-OL? Jeg pleier å se på håndball, friidrett, turn og eventuelt stuping. 

Følger med på det meste. Men favorittsporter er friidrett, damehåndball, svømming, turn og sykkel. Men som sagt skal se det meste som jeg rekker i våken tilstand.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som følger med?

Håndball jentene tapte mot Brasil:hoppendeglad:

Anonymkode: 6b75c...2a7

AnonymBruker
Skrevet

Uff! Så dere han franske friidrettsutøveren? Han så knakk foten ... :sprettoy:

Anonymkode: c7b72...bef

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff! Så dere han franske friidrettsutøveren? Han så knakk foten ... :sprettoy:

Anonymkode: c7b72...bef

Friidrettsøvelsene har ikke begynt ennå. Begynner først til neste helg.

Anonymkode: 50c80...8d2

• Liker 1
Skrevet

Løping og roing.

Skrevet (endret)

Kvinne Håndball 

Endret av Coronas
Skrevet

Kvinnehåndball, stup, turn, synkronsvømming, sandvolleyball, golf (Tutta) og roing. 

Skrevet

Turn :) 

Men tror ikke jeg orker å sitte å vente til halv to for å se siste pulje :/ Synd at det går så sent. Noen som vet om det blir lagret på tv2 sumo slik at jeg kan se det i morgen tidlig? 

Skrevet
Den 3.8.2016 at 19.34, funginger skrev:

Sandvolleyball for damer er et must!:PBare må se de sveitsiske duoene bare pga Anouk Vegre-Depre og Joana Heidrich!

Ellers ser jeg på håndball for damer, tennis, friidrett og alt som har norske medaljemuligheter.

Fotball er jo idretten som står mitt hjerte nærmest, men akkurat i OL er ikke det så interessant. Da er det stort sett bare U23-spillere som er med.

Skrevet

Håndball :) Har kikket litt på svømming og roing når det har gått på tvn..
Nå sitter jeg og ser på turn, fatter ikke at det er mulig :overrasket: For noen øvelser!

Skrevet

Hestesport. Så feltritt terreng igår og fy fader for en bane og helt utrolige hester og ryttere!

Gjest Linaria
Skrevet

Elsker å se på alt mulig rart av merkelige sporter som jeg ikke følger med på ellers. Sett mye på vektløfting i det siste, liker hestesport og forskjellig skyting, roing, turn. Friidrett blir gøy. Eneste jeg ikke har sett så mye på er lagidretter før man kommer til finalene. Blir litt for langtekkelig. 

Skrevet
Den ‎07‎.‎08‎.‎2016 at 0.07, Alvea skrev:

Turn :) 

Men tror ikke jeg orker å sitte å vente til halv to for å se siste pulje :/ Synd at det går så sent. Noen som vet om det blir lagret på tv2 sumo slik at jeg kan se det i morgen tidlig? 

Litt sent å svare nå da, men ja - alt blir lagret på tv2 sumo! Kvaliken tok så lang tid, så jeg så den fordelt på to kvelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...