Gå til innhold

Er lekekassen.no en sikker nettbutikk?

Gjest Margit Spat

Anbefalte innlegg

Gjest Margit Spat

Jeg har lett etter en bestemt leke til en liten slektning, og har kun funnet denne leken på lekekassen.no. Ingen andre butikker, verken fysiske eller nettbutikker, ser ut til å ha denne leken på lager lenger. Siden jeg ikke har barn selv, har jeg ikke den aller beste oversikten over lekebutikker på nett, og denne butikken har jeg aldri hørt om før. Dessuten ble jeg litt skeptisk, da teksten som omhandler den leken jeg vurderer, ser ut til å være google-oversettelse av verste slag. Andre tekster på nettstedet ser mer normale ut, så det er ikke konsekvent ille. En annen ting som har gjort meg skeptisk til om dette er en kjeltringbutikk, er at prisen på leken ser ut til å øke for hver gang jeg er inne og kikker. Første gang jeg fant den var varen satt ned med 20%, men nå er det 0% rabatt på samme vare. 

Er det noen som har bestilt noe fra lekekassen.no? Positive eller negative erfaringer?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Margit Spat skrev:

Jeg har lett etter en bestemt leke til en liten slektning, og har kun funnet denne leken på lekekassen.no. Ingen andre butikker, verken fysiske eller nettbutikker, ser ut til å ha denne leken på lager lenger. Siden jeg ikke har barn selv, har jeg ikke den aller beste oversikten over lekebutikker på nett, og denne butikken har jeg aldri hørt om før. Dessuten ble jeg litt skeptisk, da teksten som omhandler den leken jeg vurderer, ser ut til å være google-oversettelse av verste slag. Andre tekster på nettstedet ser mer normale ut, så det er ikke konsekvent ille. En annen ting som har gjort meg skeptisk til om dette er en kjeltringbutikk, er at prisen på leken ser ut til å øke for hver gang jeg er inne og kikker. Første gang jeg fant den var varen satt ned med 20%, men nå er det 0% rabatt på samme vare. 

Er det noen som har bestilt noe fra lekekassen.no? Positive eller negative erfaringer?  

Jeg har handlet derfra. Fikk varen 2 dager etter jeg bestilte.  😊Har ingenting å utsette på denne nettbutikken😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har handlet to ganger der. Fikk varene raskt og uten problemer! Anbefales :-)

Anonymkode: 110df...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat
9 minutter siden, Lavendela skrev:

Jeg har handlet derfra. Fikk varen 2 dager etter jeg bestilte.  😊Har ingenting å utsette på denne nettbutikken😊

4 minutter siden, Ruthven skrev:

Jeg har handlet der flere ganger, kjapp levering og ingen problemer.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har handlet to ganger der. Fikk varene raskt og uten problemer! Anbefales :-)

Anonymkode: 110df...9e4

Tusen takk for svar, dere! Det var betryggende å høre. Da tar jeg nok sjansen og bestiller. Har litt tid på meg ennå, men det er sikkert ikke så mye å lure på. :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Margit Spat skrev:

Tusen takk for svar, dere! Det var betryggende å høre. Da tar jeg nok sjansen og bestiller. Har litt tid på meg ennå, men det er sikkert ikke så mye å lure på. :helen:

Husk å betale med kredittkort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du mistenker at de øker prisen pga at du titter på leken kan du slette coockies for så å se om prisen endrer seg.  Det er ingen hemmelighet at hoteller benytter seg av den metoden for å sette opp prisen på sine rom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...