Gå til innhold

Syk av kjærlighetssorg! tips til dere som kjenner dere igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I det Detnye nå kan man lese en artikkel som heter Syk av kjærlighet. Jeg er så veeeldig i denne situasjonen, hvor det har tatt en alt for stor del av livet mitt. Og jeg sliter ganske mye.

Det tipses og om en bok, Det er trikken i ditt liv, som jeg ihvertfall for min egen del skal kjøpe : http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...ryName=BIC_YXRB

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hei!

nå er ikke jeg en ekspert, og har ikke så mange forhold bak meg. men vet hvordan det er. ble dumpet ganske hardt og brutalt etter flere år sammen med en jente, og hadde ikke litt anelse om at det gikk dårlig. hadde det helt for jev... i nesten et år. jeg klarer ikke bare å glemme en person som har betydd så mye for meg over natten, det tar tid.. vær mye med venner, gjør nye ting, prøv å møte nye mennesker, så kommer det når du minst aner det en ny person som passer for deg.

det er tøft og tungt, men man må bare prøve å sakte komme seg videre. hun vil alltid ha en plass i hjertet mitt, jeg tror det er slik med alle forhold som har virkelig betydd noe..

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke lest den atrikkelen, men har blitt dumpet hardt og brutalt av eksmannen.

Ble syk: Greide ikke spise og ville bare sove, men fikk ikke sove +++

Hva jeg "overlevde" på? Stahet og uknuselig vilje og gode venner og familie. Bruk venner og familie. Bruk tid til å grine, kjefte, tomhet og alt annet av følelser som måtte komme og bit tennene sammen og ikke la den fyren/dama få ødelegge mer for deg!

Tenk gjennom hva du savner: Kanskje er det like mye drømmen om hva det skulle ha vært og skulle bli som reelt hva det var?

Tror det viktigste er å få ting i balanse med seg selv: Fokuser på alt du kan gjøre uten kjæresten; du trenger ikke ta hensyn til andre enn deg selv, bestemmer selv over egen tid og hva du skal bruke den til. Jeg fant ut at jeg hadde det veldig bra på egenhånd. I tillegg møtte jeg mannen i mitt liv tilfeldigvis en tid etter. Vi er samboere nå og har det veldig bra - mye bedre enn jeg hadde det med eksen.

Stikk fingeren i jorda: Det er over og blir ikke mer. Ikke plei og gi næring til sorgen, sørg ferdig og gå videre!

Hardt og brutalt, men det hjelper! :klem:

• 2 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil gjerne svare på denne. Har opplevd verste måte å bli dumpet på. Bare en uke før planlagt bryllup, ja- da sto jeg på bar bakke. Jeg fikk ingen forklaring annet enn at han ikke ville og at han hadde tenkt på det en stund. For meg var det som lyn fra klar himmel. Bryllup ble avlyst, gjestene fikk beskjed og jeg satt igjen som et spm. Tiden leger alle sår heter det så godt. For meg tok det over ett år - ikke det at jeg savnet han (for det gjorde jeg ikke..pga måten han oppførte seg på i etterkan) Men pga alt det vonde som måtte bearbeides, minner som måtte tenkes gjennom, og den evinnelige tanken: hvorfor...hvorfor meg..? Samtidig med dette sviktet hun som skulle være min forlover også. Jeg har aldri vært mer syk og sår enn dette året - jeg var på randen til å gjøre slutt på det som var ! ..men sakte men sikkert reiste jeg meg opp og ble til en blomst i full utfoldelse.. Grunnen var gode venner, som tok meg med på ferier, hytteturer, byturer og som dro meg ut selvom jeg kanskje ikke orket!! Det er alfa og omega i en periode som dette. Samtidig fikk jeg virkerlig se hvem som er mine ordentlige venner og hvem som stillre opp og ikke ---- samtidig traff jeg ved en tilfeldighet min samboer.. og jeg er SÅÅÅ lykkelig for at det endte som det gjorde.. ! !!! Har aldri følt en mer indre ro og tilfredshet som jeg gjør nå. SElvtillig og utstråling er blitt betrakelig bedre. Så Lykke til... ALT GÅR og du kommer styrket ut av det... GARANTERT!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva handler boka om?

Måtte selv dumpe en som var ustabil og svært slem til tider, men greier ikke å gå videre, for mye er usagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...