mjauritz Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Leter etter et album hvor jeg kan lime inn bilder og skrive tekst. Jeg vil ikke ha et album hvor du putter bildene i sånne plastlommer. Litt sånn scrapbook aktig. Vet noen hvor jeg finner dette eller hva jeg skal søke på? Finner bare sånne fotobøker du lager på nettet eller album med lommer til bildene.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 På Japan Photo har de! Ikke så stort utvalg, men noe. Anonymkode: a56a4...5c2
Minya Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Panduro, Clas Ohlson og de få fotobutikkene som fortsatt finnes rundt omkring har som regel både de med lommer og de du kan lime inn selv i.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Hvis du googler scrapbook album, så er i alle fall Panduro ett av de første treffene Anonymkode: 81e5b...75f
Hoppelopp Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du googler scrapbook album, så er i alle fall Panduro ett av de første treffene Anonymkode: 81e5b...75f Nille har også mange fine scrapbooker, mye rimeligere enn panduro👍🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå