AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Hvordan skal jeg få mannen til å inne at han hører dårlig. Han mener alle rundt han mumler, og vil ikke til legen, fordi han ikke hører dårlig. Jeg skulle ønske det var en enkel måte for å få han til å innse at det ikke er "farlig" å høre dårlig. Har dere noen tips om hvordan jeg skal få han til å oppsøke lege? Anonymkode: 5b7d7...ee9
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Si at om han synes alle mumler, burde han gå til legen for å skylle ørene, han kan ha masse ørevoks. Og selv om han kanskje ikke har det, så påstå det, for om han ikke har det, så henviser sikkert legen han videre til ekspert på ører.
Gjest insta72 Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Be han motbevise deg om at han ikke hører dårlig.. og at du har feil.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Det med øreskylling høres ikke dumt ut. Skal se om jeg får flettet det inn i en samtale. Har prøvd alle mulige triks for å få han til å vise at han hører dårlig, men han skal ikke til lege for å sjekke. Har sagt at hvis legen sier at han hører godt, så skal jeg slutte å diskutere på hørselen hans. Anonymkode: 5b7d7...ee9
Gjest insta72 Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Du får sette deg på bakbeina og være like sta. Du skal. Og sleng på gjør dette for meg. Er ikke gøy å innrømme man hører dårlig . Det er et stort nederlag og man føler seg dum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå