AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Har akkurat flyttet for meg selv, og må skaffe meg tv og internett som jeg har null peiling på. Fikk opplyst om at jeg har fiber i huset, lagt av en leverandør. Kan jeg likevel bruke en hvilken som helst leverandør? Hva blir billigst av tv? Trenger bare de vanlige kanalene.. Hva blir billigst av internett? Så at pakkeløsningen til den leverandøren som installerte koster i underkant av en tusenlapp.. Hørtes ganske mye ut..? Anonymkode: 37412...849
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Fortell gjerne om du er fornøyd med ditt abonnement Anonymkode: 37412...849
ajarRun Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Du må selvsagt bruke dem som har lagt fiber. Det er svindyrt med fjernsyn, man må betale gørrmye i lisens. Billigere å se på nett. Jeg ville bare droppet fjernsyn, og gått for strømming. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Takk for svar. Jeg tenkte på det, men er liksom så greit å bare ha noe som "går av seg selv" - og ikke alltid tenke på hva man har lyst til å se. Om man har tv2 sumo f.eks, kan man se på det som går på tv-en direkte? Altså, ha på tv2. Anonymkode: 37412...849
mjauritz Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Vi bruker Get for både internett og Tv. Kommer på rundt 700/mnd, men det kommer jo an på hvilken pakke du ønsker. Vi dro bare innom Euronics og hentet pakken og satt opp abonnement Syntes det var mye lettere enn å ta det på telefon. Har fibernett som fungerer supert. Vi har tidligere hatt Telenor, men de var mye dyrere og det ble masse krøll. Nettet klikket non stop og de gjorde lite med problemet. Så kommer jo den helvetes NRK lisensen i tillegg da. Selv om Tven er registrert på min mor (siden hun kjøpte den) så "sladret" Telenor til lisenskontoret om at vi hadde Tvabonnement i mitt navn, så da måtte vi pent betale den. Greit nok, sånn er det å bli voksen, men bare sånn at du er obs på at du må betale den hvis du har abo i ditt navn
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har akkurat flyttet for meg selv, og må skaffe meg tv og internett som jeg har null peiling på. Fikk opplyst om at jeg har fiber i huset, lagt av en leverandør. Kan jeg likevel bruke en hvilken som helst leverandør? Hva blir billigst av tv? Trenger bare de vanlige kanalene.. Hva blir billigst av internett? Så at pakkeløsningen til den leverandøren som installerte koster i underkant av en tusenlapp.. Hørtes ganske mye ut..? Anonymkode: 37412...849 Du må bruke samme leverandør som har lagt fiberkabelen. Uten å vite hvilken leverandør dette er, er det umulig å svare på hvilket tv- og internettabonnement som gir mest for pengene. Har du TV2 Sumo kan du se live TV. Anonymkode: f0721...749
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Og for all del, ring selskapet og prat med dem, da kan du få en mye bedre pris enn det som står på nettsidene. Jeg sparte 3000 kroner hos Canal Digital da vi måtte velge dem, de hadde i utgangspunktet en skyhøy "installasjonspris". Anonymkode: 70498...a26
penny_ Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg tenkte på det, men er liksom så greit å bare ha noe som "går av seg selv" - og ikke alltid tenke på hva man har lyst til å se. Om man har tv2 sumo f.eks, kan man se på det som går på tv-en direkte? Altså, ha på tv2. Anonymkode: 37412...849 Ja, det kan man. Tror Dplay (Tvnorge) også har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå