AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Jeg blir stadig paff av voksne som ikke har lært å oppføre seg. Leste nettopp en sak der en voksen kvinne visstnok skal ha kastet en molotov- kocktail mot politiet. I tillegg leser jeg om en mann som hadde hetset 17 år gamle Niloo Kafili med voldtekt, drap, osv, og hadde gjort det samme med flere andre. Jeg synes slike voksne er utrolig feige! I hvert fall folk som hetser og/ eller truer politiske motstandere, religiøse mennesker, osv. For jeg kan gjerne skjønne at man er uenig om ting, men hvorfor være så tett i hodet at man ikke har bedre ting å gjøre? Hvorfor er det så mange som aldri kan lære av sine egne feil? Synes de virkelig det er greit å plage andre mennesker? Det er ikke tøft, det er feigt, og da jeg har opplevd mye mobbing har jeg liten respekt for slike mennesker! Anonymkode: 33762...191
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Jeg leste nylig en sak (hos tv2.no tror jeg) om noen turister som hadde vært på ferie i ett eller annet land. Der hadde de funnet en skilpadde, som barna hadde stått oppå (eller trampet på skallet til!) og de hadde slått på skilpadden med pinner og sånn! Så skilpadden hadde visst fått en god del skader, og måtte behandles av veterinær ved sykehus for dyr! FORBANNA IDIOTER! sier jeg da. Enkelte pakk hadde fortjent en solid omgang juling! Anonymkode: f8b94...a32 2
Gjest ti10 Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste nylig en sak (hos tv2.no tror jeg) om noen turister som hadde vært på ferie i ett eller annet land. Der hadde de funnet en skilpadde, som barna hadde stått oppå (eller trampet på skallet til!) og de hadde slått på skilpadden med pinner og sånn! Så skilpadden hadde visst fått en god del skader, og måtte behandles av veterinær ved sykehus for dyr! FORBANNA IDIOTER! sier jeg da. Enkelte pakk hadde fortjent en solid omgang juling! Anonymkode: f8b94...a32 Helt enig! Så du den nyhetssaken om kaninene som hadde blitt drept i Trøndelag? Jeg blir både forbanna og lei meg av sånt. Det er så unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå