Gå til innhold

Jeg trenger en god osteklokke. Tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg grønn over osteklokker som enten tar kjempestor plass i kjøleskap og/eller ikke er helt tette slik at det blir kondens og osten mugner fortere. Noen her som har en osteklokke de er fornøyd med og kan tipse meg? Den må ikke være dyr.

Anonymkode: 4180a...953

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med upraktiskemosteklokker etter når du helt fintnkan gjøre som det er anbefalt, finne en osteboks med tett lokk? Se etter i butikkene nå når skolene begynner og tilbudene kommer. Tine har hatt graits ostebokser tidligere dersom du kjøper en kilo Norvegiaost. 

Anonymkode: 69d2b...cbb

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du med upraktiskemosteklokker etter når du helt fintnkan gjøre som det er anbefalt, finne en osteboks med tett lokk? Se etter i butikkene nå når skolene begynner og tilbudene kommer. Tine har hatt graits ostebokser tidligere dersom du kjøper en kilo Norvegiaost. 

Jeg bruker gjerne osteboks også. hva som helst som er tett og tar liten plass. Men jeg har aldri sett slike ostebokser noensinne. Hvor finner man det?

Anonymkode: 4180a...953

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Tine anbefaler da ikke å bruke noe med tett lokk? Først matpapir og deretter plast som ikke lukkes helt er vel anbefalingen fra den kanten. 

Osteklokker har jeg alltid sett på som mest til pynt, evt. for å unngå fluer om den står fremme. 

Anonymkode: fbc2f...463

AnonymBruker
Skrevet

For å prøve å svare på spørsmålet: Kan en av disse være brukbar? 

Anonymkode: fbc2f...463

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...