AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #21 Del Skrevet 6. august 2016 12 minutter siden, stan skrev: Du vil nok få bot, men om du i ettertid kan vise at du hadde billett, så kan du klage og håpe /sannsynligvis få boten slettet. Men jeg skjønner ikke helt hvordan det går an å gå tom for batteri. Med litt forberedelse og planlegging er det ikke noe problem å holde liv i en mobil i ukevis. Det står jo i HI! Tror du bare prøver å være "smart" nå, jeg. Anonymkode: 18020...552 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. august 2016 #22 Del Skrevet 6. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Stikk innom et Ruter-kontor, og spør om de kan overføre billetten din til et kort Anonymkode: 18020...552 Det er dessverre ikke mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. august 2016 #23 Del Skrevet 6. august 2016 Den 03.08.2016 at 14.13, AnonymBruker skrev: Visste ikke hvor jeg skulle legge denne, men prøver her. Hvis jeg reiser med ruter og har billetten min på mobilen, men så lader jeg ut. Får jeg bot da? Etter pokemon go kom lader jeg jo ut hele tiden Anonymkode: 644d4...759 Hvis du lar telefonen din lade ut, fordi du spiller pokemon, er det din egen skyld at du ikke har mulighet til å vise gyldig billett, så da får du bot... Men, du kan vise dem billetten din seinere, så lenge den var gyldig i perioden du fikk bot, så slipper du å betale. Neste gang du fornyer billetten din, burde du helt sikkert heller ha den på et NFC-kort isteden, så slipper å tenke på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå