Gjest PetterPanne Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Regner egentlig ikke med at det er noen kyndige mennesker her på KG som vet, men jeg prøver alikevel. I går opplevde jeg at jeg kun fikk lyd på den ene siden av headsetet mitt når den var koblet til mobilen. Prøvde med et annet headset, og fikk samme resultat. Prøvde så å koble de to headsetene til PC'en og problemet vedvarer. Når jeg prøvde å koble et tredje headset direkte til PC'en, så fungerer begge kanaler. Det jeg lurer på da er: har mobilen min brent noe greier i de to kontaktene på headsetene mine? Og kan det fikses? Tror jeg har ødelagt to headset igår, og det er litt kjipt
Minya Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Tviler sterkt på at mobilen din har greid å svi av noe i headsettene, er større sjanse for at begge headsettene allerede var gåene/på vei til å bli gåene. Manglende lyd i en øreklokke/øreplugg er som regel ensbetydende med at det er et fysisk brudd inni ledningen ett eller annet sted. Det vanligste er i nærheten av jack'en. Vi som brukte walkman kjenner til problemet, hvor man gjerne kveilet ledningen rundt jack'en og holdt den fast med strikk til det ikke gikk an å få kontakt lenger og øreklokkene var ansett som døde. Kjøp ny.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Evt. kjøp deg en loddebolt, loddetinn og ny kabel/jack. Morsomt helge-prosjekt (Gitt at de er verdt å reparere, da). Anonymkode: e3fdc...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå