AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Som singel kvinne etter et turbolent forhold finner jeg meg i en ny situasjon. Jovisst sender jeg ut vibber jeg ikke helt kan kontrollere over og de vibbene tiltrekker oppmerksomheten til en viss type menn. Menn med mye seksuell aggresjon i kroppen og tydelig gorilla-oppførsel. Jeg har ikke vært plaster på denne typen før. Det føles så dritt å være gjenstand for oppmerksomheten til disse taperne. Det føles også som at de ser på det som en slags "rett" de har til å dominere. Det har vel aldri falt dem inn at de må spare andre for synet av dem. At de er ubehagelige å se på. Noen ganger lurer jeg på om de faktisk tror at jeg liker dem... Anonymkode: 433db...b40
Forundret.. Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Skjønner ikke helt hva det går i jeg heller.. Ts, kan du forklare nærmere hva du mener? Kan nesten tolke innlegget ditt som om du tiltrekker deg sånne typiske bolertyper..
Raven Emerald Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå