Gå til innhold

Blir usikker av disse trådene...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir usikker når jeg leser alle svarene til disse penistrådene og om at de fleste kvinner foretrekker den tykk. Selv har jeg en penis som er 13,5 cm tykk i omkrets og 16,5 cm i lengde. Har jeg noe grunn til å bekymre meg for at jeg ikke kan tilfredsstille en kvinne optimalt slik en større ville gjort?  

Anonymkode: 69e7f...8f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Damer er aldri fornøyde uansett.

Bare drit i og kjør på.

Er den for tynn så ta henne i toern

Anonymkode: e1b75...539

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det norske gjennomsnittet er 10-13 cm i omkrets, så din er helt innafor. Tenk på at de fleste faktisk har gjennomsnittlig penis, og at de åpenbart er gode nok for kvinner. Din er forøvrig tykk sånn jeg ser det, og jeg er en av de som anser omkrets som viktig. 

Anonymkode: 8d3bb...0a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir usikker når jeg leser alle svarene til disse penistrådene og om at de fleste kvinner foretrekker den tykk. Selv har jeg en penis som er 13,5 cm tykk i omkrets og 16,5 cm i lengde. Har jeg noe grunn til å bekymre meg for at jeg ikke kan tilfredsstille en kvinne optimalt slik en større ville gjort?  

Blir du usikker så er det bare å slutte å lese disse trådene du viser til. Ingen fornuftige mennesker sitter og bruker tid på ting de blir usikker eller bekymret av å lese eller høre om. Ingen normale personer sitter heller med målebånd og linjal og måler sine edlere deler med millimeterpresisjon.  

Slutter folk å lese og å svare på disse ferieunderholdningstrådene så dør de stille henn og får glemselens støv over seg. 

Anonymkode: 34374...b86

• Liker 4
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, har du hatt problem med dette tidligere siden du spør? :P Det er ikke sunt å lese alt som blir skrevet på nettet, uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Det kvinner mener med tykk, og det menn mener med tykk er nok to forskjellige ting.  Og i de fleste penis trådene blir det til at de fleste kvinner sier de foretrekker en gjennomsnittlig. Så kommer det en (ofte mann vil jeg tro) som skal legge ut om at alle kvinner elsker store peniser, og alt annet er ubrukelig. Som du ser i svar 4. Merkelig hører ofte trådstarter kun på dette svaret. 

Anonymkode: ebdf4...260

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo perfekt da!

Du har ingenting å bli usikker over. :)  

Anonymkode: 7cc3e...55d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo perfekt da!

Du har ingenting å bli usikker over. :)  

Perfekt fordi? :) 

Gjest PetterPanne
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Perfekt fordi? :) 

Fordi den er perfekt.

Hør her kompis: Du har to valg. Enten kan du sitte der og lure på om du er bra nok, eller så kan du ta tak i det selv, og bli tykkere/lengre. Send meg en PM om du vil ha tips til hvordan du blir større.

Endret av PetterPanne
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det norske gjennomsnittet er 10-13 cm i omkrets, så din er helt innafor. Tenk på at de fleste faktisk har gjennomsnittlig penis, og at de åpenbart er gode nok for kvinner. Din er forøvrig tykk sånn jeg ser det, og jeg er en av de som anser omkrets som viktig. 

Tykk nok eller kunne den gjerne vært større for å være optimal? :)

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tykk nok eller kunne den gjerne vært større for å være optimal? :)

Optimal for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den høres helt perfekt ut.

Anonymkode: f7047...aac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den høres helt perfekt ut.

Anonymkode: f7047...aac

Godt å høre! :) målte faktisk litt feil..den var 17, ikke 16,5 :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre! :) målte faktisk litt feil..den var 17, ikke 16,5 :P 

:hjerter:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hjerter:

Du er jente? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Usikkerheten din vil være et problem i "forhold" til tilfredsstillelse. Ikke penis sin størrelse. En annen ting, ingenting er så avtennende som menn som er opptatt av størrelsen på sin egen penis.

Anonymkode: 8bca4...de3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Steve Rogers skrev:

Altså, har du hatt problem med dette tidligere siden du spør? :P Det er ikke sunt å lese alt som blir skrevet på nettet, uansett.

Kun hatt ei som kommenterte at den gjerne kunne vært litt større. Ellers, nei :) 

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun hatt ei som kommenterte at den gjerne kunne vært litt større. Ellers, nei :) 

Da er det vell egentlig ikke noe å bli usikker over, hvis de har vært fornøyd og du har vært fornøyd så ikke bry deg. Man leser mye rart på internett, sånn er det bare men noen ganger må man bare lukke ørene og tenke at man ikke lever på internett :P

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Steve Rogers skrev:

Da er det vell egentlig ikke noe å bli usikker over, hvis de har vært fornøyd og du har vært fornøyd så ikke bry deg. Man leser mye rart på internett, sånn er det bare men noen ganger må man bare lukke ørene og tenke at man ikke lever på internett :P

Var ei som sa det under akten. Er vel det som henger litt igjen 👎

Skrevet

Ryddet for hets.

Phaedra,adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...