NuckingFutz Skrevet 1. september 2016 #61 Skrevet 1. september 2016 Carla og Jared? Hun heter Caila Tenker at Lace snart mister Grant, slik hun holder på med fullblown borderline personlighetsforstyrrelses-atferd. Med mindre Grant synes det er turn-on å fortsette med selvutslettende godsnakking. Er glad for at Sarah er ute av serien (enda en gang). Hun er da ikke særlig hyggelig, det er grenser for hvor mye du kan få sympati-poeng bare fordi du har en og en halv arm. Det finnes de med bare èn arm som er langt hyggeligere enn henne! Izzy kommer nok til å få smake sin egen medisin snart, når Brett velger den blonde bimboen med firkanta ansikt fremfor henne. Hun dumpa jo Vinnie (?) til fordel for en med bedre utseende, så what goes around comes around. Men jeg skjønner henne godt. Hun blonde dama er jo ikke penere enn Izzy, men hun er jo blond og det trumfer mørkt hår. Skjønner ikke hva så mange av damene ser i Wells. En liten, tynn gutt som ser kronisk trøtt og forkjøla ut.
Lady Skrevet 1. september 2016 #62 Skrevet 1. september 2016 Ashley er med på million dollar matchmaker
DaAg Skrevet 1. september 2016 #63 Skrevet 1. september 2016 6 timer siden, Lady skrev: Ashley er med på million dollar matchmaker HÆ? neeeeeei? Hvor kan jeg se dette???
Lady Skrevet 1. september 2016 #64 Skrevet 1. september 2016 Et øyeblikk siden, DaAg skrev: HÆ? neeeeeei? Hvor kan jeg se dette??? http://www.tvmuse.com/tv-shows/Million-Dollar-Matchmaker_43475/season_1/episode_8/ 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #65 Skrevet 2. september 2016 NICK VIALL ER DEN NYE BACHELOREN FYYYFAEN <3 Anonymkode: 00b18...379
NuckingFutz Skrevet 2. september 2016 #66 Skrevet 2. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: NICK VIALL ER DEN NYE BACHELOREN FYYYFAEN <3 Anonymkode: 00b18...379 Oh my god.. Har et litt ambivalent syn på han. Han fremstår som Dr. Phil på Bachelor in Paradise denne sesongen. Ashelys personlige terapeut. Og gud skal vite at hun trenger det. Han bruker mer energi på å analysere Josh og Amanda sitt forhold istedenfor å konsentrere seg om sitt eget kjærlighetsliv. Så kanskje han trenger å bli den nye ungkaren. Hadde håpet på Luke, men han var nok litt for stille og forsagt. Chad hadde vært en spennende variant, dog.
Gjesten Skrevet 5. september 2016 #67 Skrevet 5. september 2016 Jeg er faktisk skuffet over at Nick er den neste bacheloren. Kan ikke se for meg noe annet enn at dette blir en kjedelig sesong. Har sett ham i tre sesonger allerede, nok er nok. Så interessant er han vitterlig ikke.
Pottah Skrevet 7. september 2016 #68 Skrevet 7. september 2016 Elsker Nick ❤ Men må si jeg synes det er rart det ble annonsert allerede forrige uke. Det ødela jo spenningen for hva som skjedde med Nick og Jen i finalen. Synes ikke Carly fortjener Evan med tanke på hvor stygt hun snakket om han. Det var der verste kysset osv. Men liker egentlig ingen av dem så det er greit nok. Har ikke lest Andi sin bok, men håper Josh er bedre mot Amanda enn han blir fremstilt. Og så glad for Grace❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå