Gå til innhold

Billigste klesbutikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et raskt søk på dette listet opp mange nettbutikker, det er desverre ikke det jeg er på jakt etter.

Jeg er på jakt etter ''gammeldagse/manuelle'' butikker hvor man faktisk må ut i samfunnet for å skaffe seg det man trenger i livet.

Jeg er mann, så 80-90 % av klesbutikkene i Oslo er uaktuelle. Da sitter man vel igjen med bare HM?

PS: Shorts til 200 kr er dyrt.

Anonymkode: 4450d...5e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du oppriktig mener at shorts til 200,- er dyrt tror jeg du vil ha vanskeligheter med å oppgradere garderoben altså.. Da blir nesten eneste alternativ nettbutikk/ebay, billig søppel fra Kina.

• Liker 4
Skrevet

Tror du må prøve deg på salg i diverse kjedebutikker. Mulig Cubus, Dressmann og HM kan ha ting du mener er billig nok. Bruk litt tid på det, det kan være forskjellige ting på salg i to butikker i samme kjede. Shortser er f.eks gjerne på salg nå, siden høsttøyet er på vei inn.

• Liker 1
Skrevet

Prøv Sparkjøp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et raskt søk på dette listet opp mange nettbutikker, det er desverre ikke det jeg er på jakt etter.

Jeg er på jakt etter ''gammeldagse/manuelle'' butikker hvor man faktisk må ut i samfunnet for å skaffe seg det man trenger i livet.

Jeg er mann, så 80-90 % av klesbutikkene i Oslo er uaktuelle. Da sitter man vel igjen med bare HM?

PS: Shorts til 200 kr er dyrt.

Anonymkode: 4450d...5e5

Dressmann?

Stormberg?

Anonymkode: 8bfe5...59d

Skrevet

Fretex! Møte opp og kjøpe billig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...