AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Et raskt søk på dette listet opp mange nettbutikker, det er desverre ikke det jeg er på jakt etter. Jeg er på jakt etter ''gammeldagse/manuelle'' butikker hvor man faktisk må ut i samfunnet for å skaffe seg det man trenger i livet. Jeg er mann, så 80-90 % av klesbutikkene i Oslo er uaktuelle. Da sitter man vel igjen med bare HM? PS: Shorts til 200 kr er dyrt. Anonymkode: 4450d...5e5
Nappetass1 Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Dersom du oppriktig mener at shorts til 200,- er dyrt tror jeg du vil ha vanskeligheter med å oppgradere garderoben altså.. Da blir nesten eneste alternativ nettbutikk/ebay, billig søppel fra Kina. 4
Kvist Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Tror du må prøve deg på salg i diverse kjedebutikker. Mulig Cubus, Dressmann og HM kan ha ting du mener er billig nok. Bruk litt tid på det, det kan være forskjellige ting på salg i to butikker i samme kjede. Shortser er f.eks gjerne på salg nå, siden høsttøyet er på vei inn. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Et raskt søk på dette listet opp mange nettbutikker, det er desverre ikke det jeg er på jakt etter. Jeg er på jakt etter ''gammeldagse/manuelle'' butikker hvor man faktisk må ut i samfunnet for å skaffe seg det man trenger i livet. Jeg er mann, så 80-90 % av klesbutikkene i Oslo er uaktuelle. Da sitter man vel igjen med bare HM? PS: Shorts til 200 kr er dyrt. Anonymkode: 4450d...5e5 Dressmann? Stormberg? Anonymkode: 8bfe5...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå