Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en forsmådd kar som ble forlatt til fordel for en som sitter mye bedre i det økonomisk enn meg.

Alle sier derimot at denne fyren ikke eier karisma eller er noe til kar og at det nye forholdet ikke vil vare. Hun har allerede angret en gang, men trakk seg da jeg ville ta henne tilbake. Hun sa han var kjedelig og at hun savnet meg.

Har aldri blitt dumpet før så dette har svidd skikkelig og jeg føler meg brukt og spyttet på.

Men, kan en jente bli hos en mann kun pga stolthet eller vil den ekte kjærligheten kunne seire?

Kan det ta 1 år før man skjønner at det var feil det man gjorde?

Er det noen som sitter med erfaringer der man har angret på at man gikk rett til en annen fordi man kanskje var lei?

Av en eller annen merklig grunn så burde jeg ikke ha noe med henne og gjøre men jeg klarer ikke å skjønne hva hun tenker/tenkte.

I 2 år så var vi uatskillelige, ringte hverandre hele tiden, dro på turer, var ordentlige kjærester og så plutselg helt slutt, ny fyr og ingen forklaring eller kontakt.

Jeg skjønner ikke at hun greier det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier selv at dette svir skikkelig og du føler deg brukt og spyttet på.

Hvordan i all verden kan du akseptere at hun oppfører seg slik?

Hvordan kan du ta henne tilbake, når hun, som du sier selv, dumper deg for en med mer penger???

Jeg skjønner godt at du er sint og fortvilet, men tar du henne tilbake sier du til henne at det er helt greit å tråkke andre mennesker ned i driten. :-?

Finn deg en ny dame du, så kommer hun nok tilbake, men da skal du fortelle henne at du har gått videre og har det mye bedre med den nye dama...... :sjarmor:

Skrevet

Enig med teraliten... Ikke la deg tråkke på! Og tro meg, det svir nå, men det går over. Og da vil du skjønne at du får det så utrolig mye bedre!

Skrevet

men det virker som alt det onde og kjipe har en slags motsatt virkning på meg.

Men jeg vet at det ikke går ann.

Klarer bare ikke å få henne ut av hjertet mitt.

Går nok bra nusse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...