Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

5pp i juli. Jeg hadde El 21 juli og sex 20 juli. I morgen skal jeg ha mens. Har hele mnd, siden El, hatt murringer og ømme bryster. I Dag tok jeg en test. Etter 3 min kom en svaaak strek. Er jeg gravid eller er dette en skyggestrek? 

Jeg har sånn inderlig lyst til å tro, men tør ikke helt.... Skal sies at ved forrige sv.skap skjedde akkurat det samme, men resten var vel noe sterkere... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Henrihet skrev:

Hei!

5pp i juli. Jeg hadde El 21 juli og sex 20 juli. I morgen skal jeg ha mens. Har hele mnd, siden El, hatt murringer og ømme bryster. I Dag tok jeg en test. Etter 3 min kom en svaaak strek. Er jeg gravid eller er dette en skyggestrek? 

Jeg har sånn inderlig lyst til å tro, men tør ikke helt.... Skal sies at ved forrige sv.skap skjedde akkurat det samme, men resten var vel noe sterkere... 

image.jpegimage.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Uff, ikke det du vil høre, men jeg synes den ser veldig svak ut til å være nesten ved IKM? :sjenert:

Anonymkode: f4870...f34

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, ikke det du vil høre, men jeg synes den ser veldig svak ut til å være nesten ved IKM? :sjenert:

Anonymkode: f4870...f34

Syns det jeg også! Men så har jeg hørt : "strek er strek"...  Takk for svar:) 

AnonymBruker
Skrevet

Strek er strek, men streken skal helst inneholde litt av samme farge som teststreken. Streker hvor man ikke ser fargestoff, eller som er så svake at det er umulig å si om det er fargestoff i, kan være skyggestrek. Skyggestrek er rett og slett at man ser feltet hvor streken skal dukke opp. 

http://www.lommelegen.no/legesvar/svak-strek-p%C3%A5-testen  se punkt 2 under jordmordens svar her, hun forklarer det godt.

Samtidig kan det være en svak svak positiv, og enkelte får ikke positiv før etter IKM. Jeg ville tatt en test til om 3 dager, om ikke streken var tydeligere da, så ville jeg ikke turt å anse meg som gravid. 

Anonymkode: 6d064...566

Skrevet

Jeg har to barn og ingen av mine tester har vært noe sterkere ved ikm altså. Så jeg mener det er håp her :-) 

Skrevet

Testen er noe sterkere i virkeligheten, altså... Og streken er rosa, ikke grå...

image.jpeg

Skrevet

Jeg tok jommen i meg en test til, og den er likedan! Kam jeg feire? Tidligere i de andre prøveperiodene våre har disse testene vært blendahvite!!!!! 

Gjest Dragoste
Skrevet
4 timer siden, Henrihet skrev:

Jeg tok jommen i meg en test til, og den er likedan! Kam jeg feire? Tidligere i de andre prøveperiodene våre har disse testene vært blendahvite!!!!! 

Vel jeg kan ikke se noe slags antydning til strek, men det er heller ikke det beste bildet... Så om det er antydning til strek med rosa farge, så kan du nok feire :) jeg ville ventet med for store forhåpninger til jeg hadde testet neste morgen, men det er opp til deg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok tolket den som negativ.

Anonymkode: 61007...041

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min var også så svak med ikm og jeg var gravid. Ta en digital. Den slo ut hos meg selvom strektestene var svake. RFSU sin test viste til og med negativ!

Anonymkode: fdcbf...e57

Skrevet

Jeg tok en digital tidligere i dag. Den viste ikke gravid :( Håper det var fordi jeg tok den midt på dagen!:/

Gjest Chroma
Skrevet

Jeg ser en svak strek på bildene dine, men vet ikke om jeg selv ville turt å tolke den som positiv. Ville nok tatt en digital i morgen tidlig eller dagen etter.

Skrevet
5 minutter siden, Chroma skrev:

Jeg ser en svak strek på bildene dine, men vet ikke om jeg selv ville turt å tolke den som positiv. Ville nok tatt en digital i morgen tidlig eller dagen etter.

Takk:) Jeg prøver meg nok igjen i morgen! Håper, håper!

Gjest Chroma
Skrevet
6 minutter siden, Henrihet skrev:

Takk:) Jeg prøver meg nok igjen i morgen! Håper, håper!

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Tatt en ny test i dag. Den er akkurat likedan. Streken kommer innenfor 5 minutter. Har sendt mail til billigetester, de ville ha bilde... Tok CB digital i går. Den viste ikke gravid. Skulle hatt mens i dag. Ikke noe har kommet. Og jeg har helt vannvittig ømme pupper!

Skrevet

Ikke godt å si. Prøvd billigstrimmel? 

AnonymBruker
Skrevet

Er jo håp, men kan også være kjemisk graviditet. Vanligvis blir streken sterkere ila 1-2 døgn. Hender det streifer innom livmorveggen uten å feste seg, da lages litt HCG... Vent noen dager så finner du nok ut av dette!

Anonymkode: 26a46...5fd

Skrevet

Skjønner ingenting jeg... Er kvalm og rar i magen. Føler meg gravid, og TR har ikke dukket opp... Snedige greier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...