AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #1 Del Skrevet 3. august 2016 Helt hypotetisk ..En du absolutt ikke liker. Som skal komme på besøk og bli natten over i 1-2 dager, hva gjør du for å takle det best mulig? Anonymkode: a364c...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #2 Del Skrevet 3. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt hypotetisk ..En du absolutt ikke liker. Som skal komme på besøk og bli natten over i 1-2 dager, hva gjør du for å takle det best mulig? Anonymkode: a364c...0bc Være uthvilt, slik at du har energi til å beherske deg når du blir frustrert. Hvis denne slektningen har et nærere forhold til andre i husholdningen/ familien din, kan du jo begrense nærværet ditt til et minimum. Anonymkode: d98cb...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #3 Del Skrevet 3. august 2016 Lar være å invitere personen og kutter ut falskheten. Anonymkode: 0072e...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #4 Del Skrevet 3. august 2016 I et slikt tilfelle er det jo åpenbart ikke jeg som har invitert vedkommende. Da viser jeg normal høflighet, men holder kontakten på et minimum. Gjerne konstruerer opp noe viktig jeg må gjøre. Anonymkode: d8428...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 3. august 2016 #5 Del Skrevet 3. august 2016 Ønsker vedkommende velkommen og drar på pub/til en kompis. Kommer tilbake etterpå og sover helt til de drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. august 2016 #6 Del Skrevet 3. august 2016 Hadde aldri invitert en person jeg ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #7 Del Skrevet 3. august 2016 Drikk dem full og hold ut. Anonymkode: 53fc5...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå