Gå til innhold

Helgeturer ol.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

noen som vil gi meg forslag til hva man kan finne på med en 2,5 åring? 

Har tenkt på badeland, tivoli, danskebåten og åpen gård til nå. 

Har litt bedre råd fremover og vil finne på masse morro med poden 😄🙂 

gleder meg til jeg kan feks ta han med meg på kino og andre ting når han blir litt større 🙂

Anonymkode: 53ca2...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan gå på teater, de har innimellom forestillinger for barn. Utrolig kjekt 😊👍🏻

Dyreparken i Kristiansand er jo populær!

Mummiland i Finland, dog er jeg litt usikker på om en helgetur dit er mulig av praktiske årsaker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg ekstremt til jeg kan ta med min på kaptein sabeltann :)

Anonymkode: 60473...fd1

Skrevet

Min gutt som ble 2 år i juni har allerede vært på kino og bowling ett par ganger i sommer. Han storkoste seg! 

Ta toget en plass, fly til en annen by, museum, utflukt med piknik

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, chiki skrev:

Min gutt som ble 2 år i juni har allerede vært på kino og bowling ett par ganger i sommer. Han storkoste seg! 

Ta toget en plass, fly til en annen by, museum, utflukt med piknik

Ser for meg at det kan være litt skremmende med så høy lyd jeg. ?Men har tenkt på kino lenge 🙂 Koselig å ta en tur på kino liksom 🙂 

Skrevet

Jeg husker vi var på flere sydenturer og campingturer. Men det jeg husker best og har finest minner fra, var da vi var i Bø i Badeland sammen med mamma og hennes datter (som var på alder med meg). Dette er virkelig et minne for livet, selv om jeg bare var 4 da det skjedde, husker jeg det ennå. 

Så det trenger ikke være så veldig ''fancy'' for å være et godt minne. Danskebåten, tusenfryd o.l. kan være knall! Kanskje du har en veninne med jevngammelt barn å være sammen med? 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser for meg at det kan være litt skremmende med så høy lyd jeg. ?Men har tenkt på kino lenge 🙂 Koselig å ta en tur på kino liksom 🙂 

Mine har ikke syntes det er skummelt. Men om du er redd han ikke tåler lyd kan du jo gå på babykino

AnonymBruker
Skrevet

Har dere lyst til å bruke litt ekstra (både penger og dager), så er det å finne billig billetter og fly til Billund en mulighet. Bo på Lalandia, fantastisk badeland i tillegg til lekeland og masse andre muligheter. Og er det rett tid på året så er Legoland åpent og rett i nærheten. 

Anonymkode: 88754...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...