AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Har fått ny iPhone, og selv om cromecast appen finner cromecast, så vises ikke "skjermknappen" på Netflix, dvs jeg får ikke spilt fra Netflix til TV. Har oppdatert alle apper og restartet dekoder, ruter, cromecast og telefon samtidig, uten hell. Tips??? Anonymkode: 8e14f...3c4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Har du dobbelstsjekket at chromecasten er på samme nettverk som de andre enhetene dine? Kan du se den på nettverket? Anonymkode: fcd09...75d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Ja, det har jeg sjekket. 😊 Anonymkode: 8e14f...3c4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Og wifi på telefonen er skrudd på og koblet til riktig nettverk? Beklager idiotspørsmålene, men det må til. Anonymkode: fcd09...75d
MissPierce Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Har samme problem noen ganger. Hjelper som regel å ta ut chromecasten, og sette den inn igjen. Å slå av og på wifi på mob. Kan måtte gjentas noen ganger... Krangler med min noen ganger så jeg blir små rar 😧😞 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå