Gå til innhold

Opplyse om barn før happn date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barn og er litt usikker på om eller hvordan jeg skal formidle det til matchene mine. Å legge ut bilde av barna er uaktuelt. Liker ikke å chatte så mye heller før vi har første date, vil møte personen før jeg deler noe om meg selv, så pleier å bli chatting kun for å avtale tid og sted. Bør jeg nevne det da eller er det innafor å vente til vi møtes??

Anonymkode: 9d8c1...c17

Videoannonse
Annonse
Gjest Krigerunge
Skrevet

Skriv det på profilen din at du har unge. Skjønner om du ikke vil dele så mye men å dele at du har barn kan da virkelig ikke være et problem? 

Skrevet

Jeg ville nevnt det på forhånd.

For mange (inkludert meg selv), er det ikke aktuelt å date noen med barn, så blir bortkastet å dra på date.

Du burde opplyse om det i profilen :)

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Fireball skrev:

Jeg ville nevnt det på forhånd.

For mange (inkludert meg selv), er det ikke aktuelt å date noen med barn, så blir bortkastet å dra på date.

Du burde opplyse om det i profilen :)

Enig med Fireball - for enkelte av oss er det uaktuelt å date noen med barn og det er en stor greie for et evt forhold - spes om den ene parten ikke har barn.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke skrevet noe om meg selv i profilen.. har en offentlig stilling på et mindre sted og vil derfor dele minst mulig. Må vel revurdere fordi jeg selvfølgelig forstår at det ikke er aktuelt for alle å date en med barn. 

Jeg har vel vært litt naiv og trodd at happn =ons= barn irrelevant

Skrevet

Vist du ikke er ute etter ett seriøst forhold, så trenger du ikke å nevne at du har barn, eller andre personlige ting. Men vist du er på jakt etter en partner så bør du vel være åpen, ellers så kan du risikere å bli såret.

• Liker 4
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke skrevet noe om meg selv i profilen.. har en offentlig stilling på et mindre sted og vil derfor dele minst mulig. Må vel revurdere fordi jeg selvfølgelig forstår at det ikke er aktuelt for alle å date en med barn. 

Hvis du kun skal ha ons er det jo ikke relevant, men satser du på noe seriøst så må den andre vite om det på forhånd, slik at de vet hva de setter seg inn i.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Men man må altså avklare hva man er ute etter før man møtes synes dere? Jeg føler at hvis jeg er ute etter ons så forplikter det litt når jeg møter personen. Jeg vil jo gjerne ha retrettmulighet hvis han viser seg å ikke være digg🤔

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig må du avklare hva du er ute etter..? Og du har "en offentlig stilling"??? Hva i all verden har det med saken å gjøre? Blir det ikke heller ekstra kleint hvis du er sånn semi-kjent figur i lokalsamfunnet også finner folk ut at du leter etter ons på nettet? Kult for ungene dine når den nyheten sprer seg.. Jeg ville selv aldri hatt ons med en som har barn heller jeg da, så for min del hadde det i seg selv vært turnoff. Du kaster bort tida til folk ved å holde tilbake slik vesentlig informasjon som både at du kun vil ha sex og at du faktisk har unger.

Anonymkode: 6399e...915

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har en offentlig stilling på et mindre sted og vil dele minst mulig, men er på den mest useriøse dating-appen? Og hvis du bare er ute etter et ONS, hvorfor skal du fortelle noe som helst da? 

Anonymkode: 25f21...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...