Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere vært i et skikkelig turbulent "forhold" hvor vi møttes maks to ganger i mnd. Og det er jo absolutt ikke målet, men jeg tror jeg har blitt litt for vant til det. 

vi møttes litt ved en tilfeldighet. Jeg likte han, han likte meg. Vurderte å spørre han om å møtes, men så spurte han. Vi har såå bra kjemi og alt er bra når vi er sammen. Han ga meg mange komplimenter, og var utrolig skjønn. 

Vi skal møtes i morgen også. Altså møtes 3 ganger på 5 dager. 

Det er bare så uvant for meg. Vil møte han og se hvordan det blir, men jeg blir litt stressa og småredd av å møtes så ofte. Føler ting blir veldig seriøst på veldig kort tid? 

Hadde jeg vært gira hadde jeg vel hatt lyst til å møtes ofte? 

Jeg vil på en måte møte han, men samtidig føler jeg at jeg ikke orker. 

Anonymkode: 5f9a4...e55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at hvis du liker fyren - men ting er uvant - så er det en helt normal reaksjon selv om du liker han. Tenk litt over om det kanskje skyldes en slags indre frykt for å bli såret, nytt turbulent forhold e.l. selvinnsikt hjelper :)

Du kan jo også vurdere å snakke med han om det - forklare at siden alt er nytt og uvant vil du ha litt tid mellom - så får man litt tid og avstand til å glede seg, ikke stresse. Eller skape det selv ved å ha andre (fiktive?) avtaler som gjør at det går lengre tid mellom.. lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tidligere vært i et skikkelig turbulent "forhold" hvor vi møttes maks to ganger i mnd. Og det er jo absolutt ikke målet, men jeg tror jeg har blitt litt for vant til det. 

vi møttes litt ved en tilfeldighet. Jeg likte han, han likte meg. Vurderte å spørre han om å møtes, men så spurte han. Vi har såå bra kjemi og alt er bra når vi er sammen. Han ga meg mange komplimenter, og var utrolig skjønn. 

Det er bare så uvant for meg. Vil møte han og se hvordan det blir, men jeg blir litt stressa og småredd av å møtes så ofte. Føler ting blir veldig seriøst på veldig kort tid? 

Neida, mennesker er ulike. I tillegg er det ikke sånn at man enten er gira eller ikke, du kan trenge litt tid for å venne deg til det. Tre ganger på fem dager er MYE! Si at du trenger litt tid bare :) Lykke til!

Anonymkode: 5d0d1...7c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner meg veldig igjen i dette.Har hatt et vanskelig forhold tidligere,og synes det er litt skummelt å være så intens med noen.Nå har jeg møtt en fantastisk mann,og vi er offisielt blitt kjærester.Jeg liker å være sammen med han,men trenger også alenetid for å få overskudd til å være sosial med han og andre.Han er motsatt: Får overskudd av å være sosial med meg og andre. Han vil helst møtes 4-5 ganger i uken og jeg har noen ganger nå dradd en hvit løgn og sagt jeg har vært syk eller opptatt.Orker rett og slett ikke dra til hans leilighet med et haug med klær og tingtang for å overnatte midt i uka.Er sliten etter jobb,og vil av og til nyte litt alenetid i egen stue.

Jeg synes du skal ta det som et komplimang og et positivt tegn at han vil møte deg ofte,men fortell han på en snill måte at du trenger litt alenetid.Ikke fordi du blir lei av han,men fordi det er din måte å lade batteriene og hente overskudd på.Om forholdet er liv laga vil han respektere dette.Kjæresten min har godtatt det nå som jeg var åpen om det.

Anonymkode: f37ba...d2d

Gjest Svampe
Skrevet (endret)
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal lytte til dine egne følelser når det gjelder dette. Hvis ikke vil du sannsynligvis bare bli enda mer stressa og engstelig etterhvert som det blir mer seriøst.

Jeg tror det er sunt for han å roe seg ned litt også. Det er ikke så uvanlig for gutter å være gira i starten, for så å plutselig miste interessen etterhvert.

Kan du ikke snakke med han om det? Si at det går litt for fort og at det gjør deg stresset og småredd. Er det noe tak i han, så lytter han til deg og roer seg litt :-).

Endret av Svampe
skriveleif :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...