AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Kvinne i min beste alder. Har til nå møtt mellom 15 og 20 menn fra Tinder. Ingen av de lar høre fra seg igjen, får noen teite unnskyldninger og så hører jeg ikke mer. Jeg har også opplevd 3 ganger at daten stikker av. Sist var nå i helgen, han stakk av fra kaféen mens jeg var på do! En annen latet som han ikke var min date, da han så meg, gikk bare rett forbi og så en annen vei, selv om jeg seff kjente han igjen fra bildene..! Den tredje takket for seg etter å ha sittet i stua mi i 15 minutter, sa det ikke kom til å funke, og gikk! Vil gjerne høre fra menn, hva gjør at dere dumper en dame etter å ha sett henne i levende live? Hva søren er det som gjør at de ikke er interessert, de er jo overveldende interessert når vi chatter og prates i telefonen på forhånd!!! Anonymkode: 5ed9f...29e
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 Populært innlegg #2 Skrevet 2. august 2016 Enkelt. Bildene dine stemmer ikke overens med virkeligheten. Anonymkode: 38d34...57c 70
Sp89123 Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Er du tyngre i virkeligheten enn på bildene for eksempel? Eller noe annet som er misvisende? 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Oi... Noe så grusomt? Får faktisk vondt av deg. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis det hadde skjedd meg! Redigerer du veldig på bildene dine, slik at de føler seg "lurt"? Er selvfølgelig ikke greit at de bare ditcher deg fra daten uansett altså, men spør bare fordi det kanskje kan ha en betydning. Anonymkode: fa462...81d 18
Testosteron Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil gjerne høre fra menn, hva gjør at dere dumper en dame etter å ha sett henne i levende live? Hva søren er det som gjør at de ikke er interessert, de er jo overveldende interessert når vi chatter og prates i telefonen på forhånd!!! Anonymkode: 5ed9f...29e Jeg kunne aldri ha gjort noe sånt mot noen. 15
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 14 minutter siden, Sp89123 skrev: Er du tyngre i virkeligheten enn på bildene for eksempel? Eller noe annet som er misvisende? Jeg legger ut ansiktsbilder, fordi jeg er 30-40 kg overvektig og ønsker ikke å tiltrekke meg "menn fra nederste hylle" fordi de andre ikke klarer å se forbi de ekstra kiloen.... Anonymkode: 5ed9f...29e
Populært innlegg Forundret.. Skrevet 2. august 2016 Populært innlegg #7 Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ut ansiktsbilder, fordi jeg er 30-40 kg overvektig og ønsker ikke å tiltrekke meg "menn fra nederste hylle" fordi de andre ikke klarer å se forbi de ekstra kiloen.... Anonymkode: 5ed9f...29e Men her har du jo svaret på hvorfor. Legg ut bilde av ansikt og kropp slik at du siler vekk de som ikke liker store damer. Ingen vits i å kaste bort tiden på sånne. 89
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ut ansiktsbilder, fordi jeg er 30-40 kg overvektig og ønsker ikke å tiltrekke meg "menn fra nederste hylle" fordi de andre ikke klarer å se forbi de ekstra kiloen.... Anonymkode: 5ed9f...29e Beklager, men der har du nok svaret ditt jeg skjønner hvorfor du tenker sånn (overvektig selv), men hadde selv reagert negativt om jeg drev med nettdating og møtte en mann som hadde gjort det samme som deg. Selv om det ikke hadde betydd noe om de hadde visst det før de møtte deg, ville det føltes om som du hadde løyet for meg fordi du åpenbart hadde skjult noe som er viktig for mange. Hva annet kan du ha skjult da ? Kan man tenke... Anonymkode: 2b880...c93 18
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 Populært innlegg #9 Skrevet 2. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ut ansiktsbilder, fordi jeg er 30-40 kg overvektig og ønsker ikke å tiltrekke meg "menn fra nederste hylle" fordi de andre ikke klarer å se forbi de ekstra kiloen.... Anonymkode: 5ed9f...29e Ok, der har du svaret ditt. Du får legge ut kroppsbilder så menn vet hva de går til. Du kan ikke velge fra øverste hylle når du ikke er på øverste hylle selv. Slik fungerer verden. Anonymkode: 38d34...57c 58
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Jeg er 5-7 kg for tung, og har helfigurbilde. Så får nesten ingen matcher... Mange gutter er ekstremt utseendefikserte og sweiper kun ja på de peneste jentene 😕 Så du må enten være villig til å bli dumpet på date, eller legge ut helfigurbilde og få færre matcher... Jeg har valgt færre matcher, som jo også er ganske nedtur. Men slipper da å bli dumpa på date... Anonymkode: dd207...7bf 5
Sh999 Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ut ansiktsbilder, fordi jeg er 30-40 kg overvektig og ønsker ikke å tiltrekke meg "menn fra nederste hylle" fordi de andre ikke klarer å se forbi de ekstra kiloen.... Anonymkode: 5ed9f...29e Skjønner hvordan du tenker, men det lønner seg alltid og la dem se hva de får! De blir jo skuffet når de skjønner at du på en måte ikke har vært hert ærlig med dem og det kan jeg egentlig forstå. (Selv om jeg ikke støtter opp om at de skal behandle deg ufint altså, det er jo ikke greit) Du sitter jo tilbake enda mer såret nå, så jeg ville valgt et nytt profilbilde og blitt kjennt med menn som vil ha deg akkurat sånn som du er😊 6
applestories Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ut ansiktsbilder, fordi jeg er 30-40 kg overvektig og ønsker ikke å tiltrekke meg "menn fra nederste hylle" fordi de andre ikke klarer å se forbi de ekstra kiloen.... Anonymkode: 5ed9f...29e Jeg tenkte motsatt da jeg prøvde noe lignende for flere år siden, ti nå i sommer faktisk. Jeg oppgav konsekvent at jeg var i den "fyldigste" kategorien og jeg fikk kommentar fra en jeg møtte om at jeg var da slett ikke så stor. Følte absolutt ikke at jeg møtte menn fra "nederste hylle", hva nå enn det måtte være. Men det er kanskje annerledes nå enn det var for ti år siden, nå når alt går på mobil og man sveiper venstre og høyre i rasende fart. 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ut ansiktsbilder, fordi jeg er 30-40 kg overvektig og ønsker ikke å tiltrekke meg "menn fra nederste hylle" fordi de andre ikke klarer å se forbi de ekstra kiloen.... Anonymkode: 5ed9f...29e Utseendet er alfa omega for menn, spiller ingen rolle om du får vist hvor god personligheten din er eller vinne dem med det tro meg Tipset mitt er å trene å fikse utsende, det er det jeg gjør nå, da vil de like meg!!!. lykke til! Anonymkode: e1105...a05 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne i min beste alder. Har til nå møtt mellom 15 og 20 menn fra Tinder. Ingen av de lar høre fra seg igjen, får noen teite unnskyldninger og så hører jeg ikke mer. Jeg har også opplevd 3 ganger at daten stikker av. Sist var nå i helgen, han stakk av fra kaféen mens jeg var på do! En annen latet som han ikke var min date, da han så meg, gikk bare rett forbi og så en annen vei, selv om jeg seff kjente han igjen fra bildene..! Den tredje takket for seg etter å ha sittet i stua mi i 15 minutter, sa det ikke kom til å funke, og gikk! Vil gjerne høre fra menn, hva gjør at dere dumper en dame etter å ha sett henne i levende live? Hva søren er det som gjør at de ikke er interessert, de er jo overveldende interessert når vi chatter og prates i telefonen på forhånd!!! Anonymkode: 5ed9f...29e Hva har du formidlet på forhånd til disse datene om hvordan du ser ut da? Anonymkode: d144b...de5
Miklo Velka Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utseendet er alfa omega for menn, spiller ingen rolle om du får vist hvor god personligheten din er eller vinne dem med det tro meg Anonymkode: e1105...a05 Om du tror at kvinner er så annerledes, og ikke bryr seg om utseende, så må jeg dessverre skuffe deg. Ser man ikke bra ut som mann så vil ikke kvinner ta i deg med ildtang heller. 15
Charmander Skrevet 2. august 2016 #16 Skrevet 2. august 2016 Enten så stemmer ikke bildene dine overens med det du har på tinder ellers så er du bare gal. 1
anikat Skrevet 2. august 2016 #17 Skrevet 2. august 2016 Hei, jeg er ikke en mann, men fikk lyst til å svare deg for det om, du skriver at du er ei dame i din beste alder, så da tipper jeg på at du er over 40 år. Jeg er selv 45, og var i mine yngre dager veldig pen, men syns ikke det om meg selv lengre, får jo ofte høre at jeg er pen for min alder, og vet at det er godt ment men samtidig så synes jeg det er litt trist å høre det, for når jeg ser meg i speilet så ser jeg ikke selv at jeg har blitt eldre, men det er når jeg ser bilder av meg selv at det går opp for meg at jeg har forandret meg, jeg fikk en selfie stang i gave og tok ca 100 bilder av meg selv, bare for gøy, og noen få av disse bildene så jeg vakker ut, men da var jeg nok bare heldig , hadde jeg satt inn en kontakt annonse så hadde jeg nok valgt ut en av de bildene jeg var finest på, men det hadde nok ikke vert riktig, og mulig du har gjort det, eller at feilen din ligger i at du muligens kler deg som en tenåring, ikke vondt ment men bare noe for deg å tenke på. For det virker ut som at de mennene du treffer blir overasket på en meget negativ måte. 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #18 Skrevet 2. august 2016 5 minutter siden, Miklo Velka skrev: Om du tror at kvinner er så annerledes, og ikke bryr seg om utseende, så må jeg dessverre skuffe deg. Ser man ikke bra ut som mann så vil ikke kvinner ta i deg med ildtang heller. Vi bryr oss ikke om utseendet som dere gjør! Anonymkode: e1105...a05 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #19 Skrevet 2. august 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ut ansiktsbilder, fordi jeg er 30-40 kg overvektig og ønsker ikke å tiltrekke meg "menn fra nederste hylle" fordi de andre ikke klarer å se forbi de ekstra kiloen.... Anonymkode: 5ed9f...29e Du kaster bort tid både for datene og deg selv og lager mange kleine situasjoner, ved å ikke være ærlig før dere møtes. Anonymkode: d144b...de5 22
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #20 Skrevet 2. august 2016 Ps Det finnes menn fra alle slags "hyller" som liker fyldige damer Anonymkode: d144b...de5 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå