Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg holder på og google meg ihjel og i følge google mister jeg snart leppa ;)

Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer å komme med, evnt noe objektivt?

Jeg var og fikk leppeinnjeksjoner i går hos sykepleier. Stylage.
Jeg var litt hoven rett etter, etter noen timer så man nesten ikke forskjell.
Men i dag når jeg våkner har jeg en kjempe hevelse på venstre siden oppe. Det ser ut som jeg har stappet en drue i leppa.

Salongen er godt annerkjent, så hadde ikke noe problem med og stole på den.
Men damen er russisk og nå føler jeg litt at hun tar "lett på det." Jeg har vært innom og hun sier jeg har fått betennelse og har gitt meg antibiotika, men jeg har allergi mot pencilin og har googlet med til at disse tablettene har kontraindikasjoner mot det. Hun mente de ikke hadde det men jeg tør ikke ta de.

Jeg lurer rett og slett på om det kanskje kan være vanlig og få en skikkelig hevelse av og til?
Greia er at jeg ikke har vondt og det "banker" ikke. Det ser bare kjempe rart og hovent ut.Litt ømt så klart. Ikke kan jeg se noe betennelse rundt noe stikk og ingen puss.
Har prøvd og google bilder også men der er jo bare skrekk eksempler og hente og i natt kommer jeg til og tro jeg må opperere hele leppa om :P

Ble langt dette, men håper noen har tiden og tanker til meg <3

Anonymkode: 580f2...0a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette krever en legevurdering. Sykepleiere har dessuten ikke lov til å gi ut antibiotika slik. Du må bestille time hos fastlegen din, og du bør ringe tidlig på morgenen for å få en ø-hjelpstime (ikke fordi du dør av å vente, men for å få en vurdering som kan gi oppstart på eventuell kur før infeksjonen tar helt av. Hvis det nå er en infeksjon).

Anonymkode: 187c8...485

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, ifølge google så har jeg 3 typer kreft og litt annet om jeg har vondt i magen og søker litt rundt. Ikke ta det du finner der alt for seriøst, ta heller en prat med fastlegen din om du er bekymret.

Anonymkode: 5692a...bd6

Skrevet

Det er lege som skal forordne reseptplikitige medisiner, ikke sykepleiere. Som de andre sier her, ta kontakt med fastlegen tidlig på morgenen og forsøk å få en akuttime samme dag

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

- Pavilion,mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...