Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld satt vi og diskuterte beløpsgrense for julegaver til hverandre. Det er litt vanskelig, men enda vanskeligere er det å prøve å begrense seg dersom en ikke har en fastsatt grense. For, som jeg sa til sambo, jeg vil jo helst gi ham hele verden.

Da sa han: det har du allerede gjort.

Han er så søt! :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Og når du har vært gift over 20 år da planlegger du sammen med kona hva dere skal kjøpe sammen. Blir ikke trist det heller, snarere kjempegreit og det kan være kjempekoselig. Det var ikke slik da vi var nygift, må innrømme det. Nå er det slik at det spennende kan jeg finne på å kjøpe til henne på helt andre tider av året, når jeg finner DET.

Litt gulp fra meg - hadde det ikke vært for ungene hadde jeg avblåst hele greia. Når julebutikken kommer i oktober da får jeg lyst til å rømme. For meg er nå det viktigste å se at andre har det fint eller får noe fint - det gleder meg. Jeg bryr meg ikke så mye om julegavene lenger, men gleder meg til ribbe og akevit'en.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Glemte å si at jeg hadde absolutt sansen for din samboers kommentar. Du får det nok fint sammen med han så kos deg me'n.

Skrevet

Så deilig det må ha vært å høre han si det!

Skrevet

du vet vel han bare håpet på å få noe om kvelden. Kåte mannfolk kan finne på å si de dummeste ting. eks: jeg elsker deg, den eneste for meg, du er alt, du har gitt meg verden...osv..fikk han seg noe?

Gjest Tari ikke innlogget
Skrevet
du vet vel han bare håpet på å få noe om kvelden. Kåte mannfolk kan finne på å si de dummeste ting. eks: jeg elsker deg, den eneste for meg, du er alt, du har gitt meg verden...osv..fikk han seg noe?

Fy, så slem du er....

(men, jeg må fnise litt da)

Ellers var det jo en veldig hyggelig ting å si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...