AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Jeg slettet Sukker for en stund siden og i dag slettet jeg Tinder. Har hatt det i ca to år uten å finne "den rette". Synes det er slitsomt å chatte. Synes det er slitsomt å gå på date og si de samme tingene igjen og igjen (hvor jeg har vokst opp, hvor jeg har studert, hvor jeg jobber, blabla). Har datet et par stykker i noen måneder, men de fleste blir bare med et par dater. De fleste venninnene mine er i forhold så jeg er ikke mye ute lenger og har derfor ikke mange muligheter til å treffe noen på byen. Kjærestene til venninnene mine har kompiser som er i forhold. Jeg merker jeg egentlig gir blanke om jeg treffer noen eller ikke. Jeg er ferdig med dating. Ferdig med å føle meg som en handelsvare. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget.... Kanskje at jeg har gitt helt fullstendig opp? Noen andre som har det på samme måten? Anonymkode: 6700b...de6 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Kvinner gir opp Tinder fordi de har altfor mange å velge i, menn gir opp Tinder fordi de ikke blir valgt. Anonymkode: 9db81...444 9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Gått på en del dater selv den siste tiden (fra typ Tinder og Happn) og jeg er så lei. Dessverre har jeg en tendens til å bare møte typiske kjekkaser som bare er intr. i én ting og bare ha uskyldig moro. Har blitt såret flere ganger. Er ikke bare lei dating, men gutter generelt. Tenkte jeg skulle gjøre en innsats selv, og prøve å møte noen, men blir jo bare skuffet! Tror jeg skal ta en dating-pause, og heller fokusere på meg selv, så dukker det nok opp noen etterhvert. Men vet ikke helt hvordan. Anonymkode: 927be...24c 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Jeg gjorde det samme etter å ha prøvd nettdating i flere år. Like etter jeg sletta kontoen møtte jeg drømmemannen lykke til Anonymkode: 2b56f...d73 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Fornuftig. Elsk dere selv først. Ikke ligg med noen uten følelser. Gleder meg virkelig til at jomfrulighet blir det siste nye. Vi må ikke ha sex. Vi må ikke ha kos og kyss. Sett deg selv først så dukker drømmepersonen opp før dere minst aner det. Anonymkode: 88a74...0fa 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fornuftig. Elsk dere selv først. Ikke ligg med noen uten følelser. Gleder meg virkelig til at jomfrulighet blir det siste nye. Vi må ikke ha sex. Vi må ikke ha kos og kyss. Sett deg selv først så dukker drømmepersonen opp før dere minst aner det. Anonymkode: 88a74...0fa 🤔 Du misforsto meg hvertfall. Jeg elsker meg selv, og ligger med de jeg vil, når jeg vil. "Drømmeprinsen" kommer når han kommer. Veien dit inneholder gjerne litt knall og fall, slik er datinglivet. Anonymkode: 927be...24c 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Åh, jeg er så enig. Jeg kjeder meg rett og slett. Jeg har heller en tro på å møte noen tilfeldig i virkeligheten, så nå har jeg foreløpig lagt nettdating på hyllen. Anonymkode: e0736...699 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤔 Du misforsto meg hvertfall. Jeg elsker meg selv, og ligger med de jeg vil, når jeg vil. "Drømmeprinsen" kommer når han kommer. Veien dit inneholder gjerne litt knall og fall, slik er datinglivet. Anonymkode: 927be...24c Ikke ligg rundt uten følelser. Derfor sliter du nå. Menn bruker deg jo. De vet du er lett å få til en ting. Gutter snakker og bygdetroll følger med. Si nei og bli kostbar. Det funker faktisk. Anonymkode: 88a74...0fa 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ligg rundt uten følelser. Derfor sliter du nå. Menn bruker deg jo. De vet du er lett å få til en ting. Gutter snakker og bygdetroll følger med. Si nei og bli kostbar. Det funker faktisk. Anonymkode: 88a74...0fa Jeg har ikke vært "lett", og jeg har sex uten følelser om jeg ønsker det. Har ikke tenkt å gifte meg med alle jeg dater, men JA, flere har bare vært intr i en ting, og ja, jeg har endt opp såret, med et par av dem. Greit å finne ut av det tidlig uansett. Anonymkode: 927be...24c 3
Raven Emerald Skrevet 3. august 2016 #10 Skrevet 3. august 2016 Ryddet for avsporinger. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #11 Skrevet 3. august 2016 Jeg ligger ikke rundt, bare hatt en eneste ONS for mange mange år siden. Men dukker ikke opp noe drømmeprins. Anonymkode: 44f0b...58a 1
splash Skrevet 3. august 2016 #12 Skrevet 3. august 2016 De kjekkeste kan velge og vrake, og kommer til å gjøre nettopp det. Velg noen på eget nivå. Tror det bare blir mindre og mindre vanlig å møtes tilfeldig. Tærskelen i hverdagslivet har blitt høyere når det er så lett å møtes på tinder. Finne rett partner er ikke lett, og å håpe på "tilfeldig" kan være farlig når du står der 40 år og fortsatt singel. Er verdt å legge inn litt innsats selv om det nesten kan betraktes som en jobb. Er jo snakk om faren til fremtidige barn, og en du forhåpentligvis skal være sammen med i 50 år. 2
SunnivaOslo Skrevet 3. august 2016 #13 Skrevet 3. august 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner gir opp Tinder fordi de har altfor mange å velge i, menn gir opp Tinder fordi de ikke blir valgt. Anonymkode: 9db81...444 Jo ja,men hva er det vi har å velge i da?Det er veldig mye gråstein og lite gull.. 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #14 Skrevet 3. august 2016 13 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Jo ja,men hva er det vi har å velge i da?Det er veldig mye gråstein og lite gull.. Hvis det er mer gråstein på mannesiden enn hva det er på damesiden, så blir noen stående alene. Hvis du sammenlikner norske menn, med hva du finner i resten av verden vil du finne at norske menn. - ser ganske bra ut. - tjener mer penger en folk flest i veien. - er forholdsvis høye. - behendler kvinner jevnt over ganske bra. Alternativet er ikke å gi opp, se det som en jobb å finne en partner for fremtiden. Hvis du ikke slår deg til ro mens du er relativt ung og ser bra ut. Kommer du heller til å bli utkonkurert av utenlandske yngre jenter når du blir eldre. Anonymkode: b7b3b...251 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #15 Skrevet 3. august 2016 12 minutter siden, NigBigger skrev: De kjekkeste kan velge og vrake, og kommer til å gjøre nettopp det. Velg noen på eget nivå. Tror det bare blir mindre og mindre vanlig å møtes tilfeldig. Tærskelen i hverdagslivet har blitt høyere når det er så lett å møtes på tinder. Finne rett partner er ikke lett, og å håpe på "tilfeldig" kan være farlig når du står der 40 år og fortsatt singel. Er verdt å legge inn litt innsats selv om det nesten kan betraktes som en jobb. Er jo snakk om faren til fremtidige barn, og en du forhåpentligvis skal være sammen med i 50 år. Hvorfor tror du ikke folk prøver å velge noen på sitt eget nivå? Voksne mennesker går ikke kun etter utseende, det er litt mer som skal til for å få et forhold til å fungere enn det. Og hvorfor er det så farlig å være 40 år og singel? Mange er gjerne skilt i den alderen og er singel av den grunn. De ønsker gjerne å møte nye de også. Jeg tror det er mange som tenker som meg; at de er lei Tinder og nettdating generelt og vil heller møte noen tilfeldig under andre omstendigheter. Helt greit at man må legge en innsats i å treffe en partner hvis det er det man ønsker, men ekte kjærlighet er sjelden og unikt. Jeg tror ikke det er lurt å kaste vekk tid, energi og følelser på masse dating med folk som man bare treffer et par ganger. Da tror jeg det er bedre å roe ned, leve livet som normalt, fokusere på å ha det bra med seg selv og så faller bitene på plass etterhvert. Anonymkode: 6700b...de6 3
SunnivaOslo Skrevet 3. august 2016 #16 Skrevet 3. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er mer gråstein på mannesiden enn hva det er på damesiden, så blir noen stående alene. Hvis du sammenlikner norske menn, med hva du finner i resten av verden vil du finne at norske menn. - ser ganske bra ut. - tjener mer penger en folk flest i veien. - er forholdsvis høye. - behendler kvinner jevnt over ganske bra. Alternativet er ikke å gi opp, se det som en jobb å finne en partner for fremtiden. Hvis du ikke slår deg til ro mens du er relativt ung og ser bra ut. Kommer du heller til å bli utkonkurert av utenlandske yngre jenter når du blir eldre. Anonymkode: b7b3b...251 For det første så har jeg null problemer med å bli utkonkurrert av kvinner hentet fra 3.verden som sex slave og hushjelp. For det andre så synes jeg norske menn er verdens beste,MEN poenget mitt er at med gråstein så mener jeg det at man får sex meldinger, menn som bare vil tømme og rømme osv og at det er veldig lite seriøse menn på slike sider. (Er ikke medlem der selv da) For det tredje så er jeg en lite attraktiv kvinne som de fleste menn nok ikke vil ha noe med å gjøre uansett så det problemet eksisterer ikke,og jeg er ikke relativt ung,jeg er 29. For det fjerde så legger jeg ikke min verdi i hva menn søker. Jeg har et fint liv og higer ikke etter å bli akseptert av det motsatte kjønn☺ 6
jabx Skrevet 3. august 2016 #17 Skrevet 3. august 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Gått på en del dater selv den siste tiden (fra typ Tinder og Happn) og jeg er så lei. Dessverre har jeg en tendens til å bare møte typiske kjekkaser som bare er intr. i én ting og bare ha uskyldig moro. Har blitt såret flere ganger. Er ikke bare lei dating, men gutter generelt. Tenkte jeg skulle gjøre en innsats selv, og prøve å møte noen, men blir jo bare skuffet! Tror jeg skal ta en dating-pause, og heller fokusere på meg selv, så dukker det nok opp noen etterhvert. Men vet ikke helt hvordan. Anonymkode: 927be...24c Dette er jo helt herlig. Du velger deg ut disse tøm&røm-guttene, og så klarer du å klage over at du bare blir skuffet? 3
jabx Skrevet 3. august 2016 #18 Skrevet 3. august 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Fornuftig. Elsk dere selv først. Ikke ligg med noen uten følelser. Gleder meg virkelig til at jomfrulighet blir det siste nye. Vi må ikke ha sex. Vi må ikke ha kos og kyss. Sett deg selv først så dukker drømmepersonen opp før dere minst aner det. Anonymkode: 88a74...0fa For noe svada. Sex er bra. Jomfruelighet er bare piss. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #19 Skrevet 3. august 2016 36 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Jo ja,men hva er det vi har å velge i da?Det er veldig mye gråstein og lite gull.. Dere kan prøve å senke standardene for hva dere regner som "gull" litt kanskje? Anonymkode: 9db81...444
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #20 Skrevet 3. august 2016 4 minutter siden, jabx skrev: For noe svada. Sex er bra. Jomfruelighet er bare piss. Hvem bryr seg om jomfruelighet? Men nei, sex er ikke ubetinget bra. Det er dritkjedelig og trist å ha sex uten følelser. Kan like gjerne spise en skive med gulost, det blir litt ett fett. Ca like interessant. Anonymkode: f460f...d3e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå