HjerteDame Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Herregud, vi gifter oss om 2 dager! Har holdt det hemmelig siden mars, og kun foreldrene våre som vet noe og forloverne. Så surrealistisk hele opplegget, gleder meg veldig til å reise bort alene, bare jeg og mannen! :D
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Gratulerer så masse!!! Skulle egentlig ønske at vi gjorde det samme. Mye styr og jeg og mannen så nesten ikke hverandre etter middagen og frem til vi dro derfra. Anonymkode: d7cab...f74 1
HjerteDame Skrevet 2. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer så masse!!! Skulle egentlig ønske at vi gjorde det samme. Mye styr og jeg og mannen så nesten ikke hverandre etter middagen og frem til vi dro derfra. Anonymkode: d7cab...f74 Det er vondt at det ble sånn for dere, men det gjør faktisk at jeg blir enda mer sikker i avgjørelsen vår. Vi har aldri vært på tur alene, og har vært sammen i over 14 år. Dette er rett og slett en skikkelig ego-tur, og da passer vi på å gifte oss i samme slengen. :D 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Den 2. august 2016 at 21.58, HjerteDame skrev: Herregud, vi gifter oss om 2 dager! Har holdt det hemmelig siden mars, og kun foreldrene våre som vet noe og forloverne. Så surrealistisk hele opplegget, gleder meg veldig til å reise bort alene, bare jeg og mannen! :D Vi dro også bort i stillhet når vi giftet oss, kun foreldre, søsken og forlovere som visste det. Hadde en fantastisk dag akkurat sånn vi ønsket det Anonymkode: ca1f8...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå