Gå til innhold

Søker treningsvenninne , finnes du ?:-) Vestfold/Telemark

Anbefalte innlegg

Gjest oneD89
Skrevet (endret)

Hei 
Jeg er en jente på snart 25 år som veier ca 123 kilo og er 178 høy :(
Nå syns jeg det har gått forferdelig langt og begynner og bli veldig redd for vekten og har nå  med hele midt hjerte så  utrolig lyst og klare og gå ned i vekt . 
Men med ingen venninner eller noe her i Vestfold så blir jeg veldig ofte deprimert og lei meg og bli sittende og trøstespise :-(

Flyttet hit med samboeren for ca 3 år siden og enda er jeg like ensom , den store drømmen hadde hvert og funnet meg en treningsvenn og delt erfaringer på godt og vondt med. 
En og trene sammen med , gå turer , ballspill, har veldig lenge hatt lyst og begynne med tennis. 

Har hvert en skikkelig jojo slanker , gått opp og ned 20 kilo 2 ganger :( så nå begynner jeg og bli veldig lei og aldri klare og holde meg nede :( men ser nå at jeg må det for helsen sin skyld . Merker jeg er utrolig trøtt , sliten og daff hele tiden :( har liksom ikke noe energi :( men når jeg først begynner og klarer  og slanke meg så syns jeg at jeg er veldig flink og orker veldig mye og får masse energi , har også en hund som jeg syns fortjener mye mer turer enn det hu får. 

Håper virkelig det er noen her inne som tar kontakt som søker det samme <3 hadde hvert en stor drøm og kunne funnet noen som også skal ned en del kilo  , så kan vi dele alt sammen og klare og nå målene sammen :-) 

Håper virkelig og høre fra deg :)

Endret av oneD89
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra Telemark da men kunne godt tenkt meg å trene med deg :-)

Anonymkode: cc036...eb4

Gjest oneD89
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fra Telemark da men kunne godt tenkt meg å trene med deg :-)

Hadde hvert kjempe koselig :):) 

AnonymBruker
Skrevet

Må bare nevne at jeg ikke er i "samme situasjon" som deg men jeg har nettopp begynt å trene selv og får sjeldent med meg noen på trening 🙈 hadde vært hyggelig å trent med noen! Hvor blr du? Jeg bor i Skien :-)

Gjest oneD89
Skrevet

Jeg bor litt utenfor Larvik i Stavern :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...