Gå til innhold

Din favoritt alkoholfrie øl?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp en desperat gravid dame her :P har 0 erfaring med alkoholfri øl, men smakte en munkholm nå og det var jo som å drikke vann. 

Hva er din favoritt og hvor kjøper du den?

Anonymkode: d22c2...962

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle akkurat spørre hvorfor du ville drikke alkoholfri øl, men så leste jeg at du var gravid. :fnise:

Anonymkode: 5cdf4...5af

Gjest Blondie65
Skrevet

Erdinger - men det fordrer at du liker Weissbier (hveteøl). Meny butikker har dette.

Jeg liker Clausthaler også. 

Skrevet

Mine er Erdinger hveteøl, Brewdog Nannystate og Clausthaler Pale Lager. I sommervarmen har også Carlsberg vært ganske greit (men smaker litt mer vannet enn de andre).

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Blondie65 skrev:

Erdinger - men det fordrer at du liker Weissbier (hveteøl). Meny butikker har dette.

Jeg liker Clausthaler også. 

Jeg elsker Weissbier! Det skal jeg prøve, takk for tips :) 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Bokdamen skrev:

Mine er Erdinger hveteøl, Brewdog Nannystate og Clausthaler Pale Lager. I sommervarmen har også Carlsberg vært ganske greit (men smaker litt mer vannet enn de andre).

Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet

Mikkeller sin Drink'In the Sun. Ellers synes jeg faktisk Aas Uten ikke er så verst.

Anonymkode: 8a079...531

AnonymBruker
Skrevet

...Brus.... Hvis ikke ølen har alkohol kan det bare være... så da kan jeg drikke vann eller brus istedet for. 

Anonymkode: e77e6...1c2

AnonymBruker
Skrevet

Nannystate er klar den beste alkoholfrie, eller er Estrella, Erdinger og Hansa sine alkoholfrie gode alternetiv.

Anonymkode: 4bd22...6bc

Skrevet

erdiger weiss   Claus suger

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mikkeller sin Drink'In the Sun. Ellers synes jeg faktisk Aas Uten ikke er så verst.

Hvor kjøper du den? Den har jeg aldri hørt om. Hva slags type øl er det?

TS

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper du den? Den har jeg aldri hørt om. Hva slags type øl er det?

TS

Nå husker jeg at jeg bare har kjøpt den på Systembolaget 😬, men ser at den kan bestilles på Vinmonopolet også (men det er mye billigere i Sverige, så hvis du skal dit likevel...). 

Jeg synes den minner litt om Nanny State, bare mye mindre bitter. Nanny State blir litt i overkant for meg.

Skrevet

Erdinger og heffe etelleranna. Smaker øl, ikke skvip. Hilsen like øltørst gravid 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...