AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Hvor stor er sjansene for å bli gravid rett etter fødselen og har amming noe å si? Hører flere som sier at det fungerer ganske bra som prevensjonsmiddel Anonymkode: 65bfe...0a7
ajarRun Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Det kommer an på hvor mange livmorer du har. Sannsynligheten er for høy til at det bør brukes som prevensjon.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Fikk grei beskjed på utskrivningssamtalen på sykehuset at ammin ikke var prevansjon. Så om jeg ikke ville se de igjen om 9 mnd måtte vi bruke prevansjon. Anonymkode: ebc95...90e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Amming er ikke et sikkert prevensjonsmiddel! Jeg måtte kutte ut ammingen etter noen få uker, fikk mensen 6 uker etter fødsel. Så det kan gå fort, men er veldig individuelt. Anbefaler å bruke kondom frem til 6-ukerskontroll og høre med legen om hvilket prevensjonsmiddel som passer deg best. Anonymkode: 90ec6...904
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Tok ca 7 mnd før jeg fikk mensen igjen etter mine 3 fødsler. Jeg var gravid etter 9 mnd-1 år etter fødsel. Anonymkode: 4d21a...ff1
Nuith Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 jeg fullammet i 4 måneder (og delammet i to år...) men fikk igjen mensen etter 2 måneder allikevel. Så hos meg var første mulighet til å bli gravid 6 uker etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå