AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 En mann sa noe til meg under sex. At han var bare min heretter. At han ikke skulle være med andre. Har dere opplevd at menn sier ting de ikke mener under sex? Hva skal eg legge i det? Anonymkode: 80fb0...ebc
Gjest Krigerunge Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Hvorfor tror du han ikke mente det?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Jaa. Jeg og FF har en greie. Vi bruker ikke ting mor hverandre som vi sier mens vi har sex. Vi har helt sinnsykt gøy, deilig, helt ubeskrivelig sex, og vi sier ting vi kanskje går litt for langt for fort. Men vi er enige, vi elsker hverandre når vi har sex. Derfor kan vi ikke bruke det vi sier mot hverandre etter endt økt. Anonymkode: 04285...e5d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Jeg har opplevd å høre "Jeg elsker deg" under sex selv om han slett ikke gjorde det. Og "Jeg vil ha deg, bare deg". Så det er aldri godt å vite. Anonymkode: 62e97...5d2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann sa noe til meg under sex. At han var bare min heretter. At han ikke skulle være med andre. Har dere opplevd at menn sier ting de ikke mener under sex? Hva skal eg legge i det? Anonymkode: 80fb0...ebc Moralen er: Hvis noen sier noe til deg under sex, spør om det når dere er ferdige. "Lot du deg bare rive med litt, eller mente du det du sa?" Anonymkode: 62e97...5d2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Jeg var borti en som skreik: ta meg ta meg nååååååååaaaaææææh😂 Og: knull meg di jævla hore, ja du liker kukk du? Turnoff kan man si. Anonymkode: 3f42f...af3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå