AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Jeg skjønner ikke, om jeg bruker noen få minutter på svare må jeg vente i ti timer eller mer. Om jeg bruker lang tid selv, får jeg svar etter noen få sekunder? Anonymkode: b7289...6f3 1
Gjest ti10 Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Han vil ikke virke for tilgjengelig, men så klarer han ikke å styre seg når du bruker lang tid på å svare. Når han bruker lang tid på å svare er han sikkert stadig bortpå tlf og leser meldingen din igjen og igjen og igjen... Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg synes sånt er umodent og teit eller sjarmerende. Kanskje både og...
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Den 2. august 2016 at 19.51, ti10 skrev: Han vil ikke virke for tilgjengelig, men så klarer han ikke å styre seg når du bruker lang tid på å svare. Når han bruker lang tid på å svare er han sikkert stadig bortpå tlf og leser meldingen din igjen og igjen og igjen... Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg synes sånt er umodent og teit eller sjarmerende. Kanskje både og... Veldig riktig. Anonymkode: 9eb8b...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Det er ganske irriterende! Anonymkode: b7289...6f3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Han svarer fort fordi han har ventet på et svar fra deg hele dagen. Når du svarer fort har han rom for å virke litt utilgjengelig. Det er noe rart med det, men det er nok ganske vanlig. Ikke noe jeg ville ha tenkt spesielt over. Anonymkode: c4871...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå