Gå til innhold

Piping i røra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste uken så har det kommet en høy pipelyd under vasken hver gang jeg skrur på oppvaskmaskinen. Det høres ut som at det kommer fra ett av røra tror jeg, men jeg finner ikke ut av det. 

Det varer bare i kanskje 15 sekunder så stopper det

Hva kan dette komme av?

Anonymkode: 674fa...b18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Satte den på i sta og nå piper den oftere. Den siste timen så har den pepet 3-4 ganger. 10-15 sek hver gang

AnonymBruker
Skrevet

Er vanntilførselen helt åpen?

Anonymkode: 09200...8df

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vanntilførselen helt åpen?

Ja det skal den være. Har jo bodd her i 5 år uten at det har pepet i rørene før nå og jeg har ikke rørt noe under der før det begynte å pipe

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket at den faktisk er det? Fort gjort å komme borti ved et uhell, jeg har opplevd det både hjemme og i boligen jeg jobbet :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke noe som kan vris på eller noe under vasken. Bare rør pluss en kontakt til oppvaskmaskinen. 

Det er en slik sak man vri på ved vasken da. Som sitter på krana. Den måtte jeg vri helt over til venstre når vi kjøpte vaskemaskinen og skulle bruke den, men den får jeg ikke vridd noe mer på. 

Får se om huseier gidder å se på det neste gang han er her. 

• 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 8/2/2016 at 5:50 PM, AnonymBruker said:

Den siste uken så har det kommet en høy pipelyd under vasken hver gang jeg skrur på oppvaskmaskinen. Det høres ut som at det kommer fra ett av røra tror jeg, men jeg finner ikke ut av det. 

Det varer bare i kanskje 15 sekunder så stopper det

Hva kan dette komme av?

Fant du ut av dette, for vi har akkurat opplevd dette hjemme hos oss for første gang i kveld?

Anonymkode: f8120...42c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...