AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Ok, jeg har (eller skal jeg si hadde?) en venninne som kan gjøre hva hun vil og er fritatt fra alt. Hun kan pule typen din og gjøre wathever, men det kan ikke du? I fjor sommer pulte hun typen min mens jeg var på ferie og hun henger sammen med en annen eks av meg. De drikker sammen og hun sover over hos han. Men det er helt greit, men at jeg tok samme taxi fra byen med hennes eks, det er helt feil? Hun ble drittsur og mente vi hadde pult, noe vi ikke hadde! Jeg tok taxi til meg og han dro videre hjem. Dette er en hun var sammen med for 9 år siden. Det verste er at hun har sagt til alle (bor i liten by hvor alle kjenner alle ) at jeg har pult eksen hennes (hun sier man skal holde seg langt unna vennene sine ekser) og jeg har holdt det hemmelig. Pluss jeg har snakket dritt om de og de, noe jeg heller ikke har. Hun prøver å fremstille meg som den dårlige venninna og personen. Bare fordi jeg tok samme taxi som han. Hun prøver å vende bestekompisen min imot meg også. Sier jeg har snakket masse dritt om han. Hvordan kan noen være så utspekulert og fæle? Hun henger sammen med eksene til alle, men det er jo helt greit. Hun kan gjøre hva hun vil Makan til kjerring. Glad jeg er kvitt ho Anonymkode: 68c07...912
Linnpinn9 Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Bra hun er ute av livet ditt. Hun er ingenting å samle på. Noen er dessverre sånn. Utspekulert og vil lage masse drama. De fleste vet vel hvordan hun er og tror ikke på det tullet hun kommer med? Prøv og bare overse hun. Hun er ikke verdt å bruke tid og krefter på. 5
Sirah Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 3 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Bra hun er ute av livet ditt. Hun er ingenting å samle på. Noen er dessverre sånn. Utspekulert og vil lage masse drama. De fleste vet vel hvordan hun er og tror ikke på det tullet hun kommer med? Prøv og bare overse hun. Hun er ikke verdt å bruke tid og krefter på. Dette! 1
Den mystiske Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Nå vet jeg ikke hva som foregår i bygder rundt om i landet da jeg er oppvokst i Trondheim. Allikevel, så tror jeg det ville ha vært best for din, og "kjerringa" sin del at dere seriøst har hatt en prat sammen. En "fiendtlighet" hvor dere nekter å snakke sammen løser ingenting. Sånn sett er det bedre med kommunikasjon slik at dere kan forstå hverandres ulikheter. Bedre enn å måtte gå til full "krig" med hverandre. Til slutt, prøv å forstå at "venninnen/kjerringa" kan ha en annen "mannsforståelse" enn det du selv har. Altså tolker opplegget ikke slik du gjør selv. *krysser fingre*
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg har (eller skal jeg si hadde?) en venninne som kan gjøre hva hun vil og er fritatt fra alt. Hun kan pule typen din og gjøre wathever, men det kan ikke du? I fjor sommer pulte hun typen min mens jeg var på ferie og hun henger sammen med en annen eks av meg. De drikker sammen og hun sover over hos han. Men det er helt greit, men at jeg tok samme taxi fra byen med hennes eks, det er helt feil? Hun ble drittsur og mente vi hadde pult, noe vi ikke hadde! Jeg tok taxi til meg og han dro videre hjem. Dette er en hun var sammen med for 9 år siden. Det verste er at hun har sagt til alle (bor i liten by hvor alle kjenner alle ) at jeg har pult eksen hennes (hun sier man skal holde seg langt unna vennene sine ekser) og jeg har holdt det hemmelig. Pluss jeg har snakket dritt om de og de, noe jeg heller ikke har. Hun prøver å fremstille meg som den dårlige venninna og personen. Bare fordi jeg tok samme taxi som han. Hun prøver å vende bestekompisen min imot meg også. Sier jeg har snakket masse dritt om han. Hvordan kan noen være så utspekulert og fæle? Hun henger sammen med eksene til alle, men det er jo helt greit. Hun kan gjøre hva hun vil Makan til kjerring. Glad jeg er kvitt ho Anonymkode: 68c07...912 Med mindre hun voldtok typen din, så er det vel ikke bare hennes skyld at de hadde sex med hverandre... Anonymkode: 77837...db5 4
Linnpinn9 Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 16 minutter siden, Den mystiske skrev: Nå vet jeg ikke hva som foregår i bygder rundt om i landet da jeg er oppvokst i Trondheim. Allikevel, så tror jeg det ville ha vært best for din, og "kjerringa" sin del at dere seriøst har hatt en prat sammen. En "fiendtlighet" hvor dere nekter å snakke sammen løser ingenting. Sånn sett er det bedre med kommunikasjon slik at dere kan forstå hverandres ulikheter. Bedre enn å måtte gå til full "krig" med hverandre. Til slutt, prøv å forstå at "venninnen/kjerringa" kan ha en annen "mannsforståelse" enn det du selv har. Altså tolker opplegget ikke slik du gjør selv. *krysser fingre* Hvorfor skal ts prate med henne egentlig? Hun sier de ikke er venner mer, så da er vel ikke noe vits i å snakke sammen? Jeg hadde ikke giddet å vært venninne med en somhadde hatt sex med kjæresten min og spredde rykter om meg. 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Æsj nå spøy jeg rett og slett, hater sånne mennesker Anonymkode: f2308...938
Den mystiske Skrevet 3. august 2016 #8 Skrevet 3. august 2016 16 timer siden, Linnpinn9 skrev: Hvorfor skal ts prate med henne egentlig? Hun sier de ikke er venner mer, så da er vel ikke noe vits i å snakke sammen? Jeg hadde ikke giddet å vært venninne med en somhadde hatt sex med kjæresten min og spredde rykter om meg. Fordi "venninna" sprer falske rykter, og om TS ønsker at dette ikke skal skje i fremtiden, så tror jeg det er best om de prater sammen. De er jo voksne(?) mennesker. Altså, mener ikke at de skal tilbringe tid sammen ellers. Kun at de får snakket akkurat om dette opplegget.
Gjest MadameDeRosa Skrevet 3. august 2016 #9 Skrevet 3. august 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg har (eller skal jeg si hadde?) en venninne som kan gjøre hva hun vil og er fritatt fra alt. Hun kan pule typen din og gjøre wathever, men det kan ikke du? I fjor sommer pulte hun typen min mens jeg var på ferie og hun henger sammen med en annen eks av meg. De drikker sammen og hun sover over hos han. Men det er helt greit, men at jeg tok samme taxi fra byen med hennes eks, det er helt feil? Hun ble drittsur og mente vi hadde pult, noe vi ikke hadde! Jeg tok taxi til meg og han dro videre hjem. Dette er en hun var sammen med for 9 år siden. Det verste er at hun har sagt til alle (bor i liten by hvor alle kjenner alle ) at jeg har pult eksen hennes (hun sier man skal holde seg langt unna vennene sine ekser) og jeg har holdt det hemmelig. Pluss jeg har snakket dritt om de og de, noe jeg heller ikke har. Hun prøver å fremstille meg som den dårlige venninna og personen. Bare fordi jeg tok samme taxi som han. Hun prøver å vende bestekompisen min imot meg også. Sier jeg har snakket masse dritt om han. Hvordan kan noen være så utspekulert og fæle? Hun henger sammen med eksene til alle, men det er jo helt greit. Hun kan gjøre hva hun vil Makan til kjerring. Glad jeg er kvitt ho Anonymkode: 68c07...912 Dette kaller du venninne? Kutt henne ut!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #10 Skrevet 3. august 2016 18 timer siden, Den mystiske skrev: Siterte feil bruker Anonymkode: f86c5...94f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #11 Skrevet 3. august 2016 Glad jeg bor i byen med oppegående mennesker og ikke på bygda. Anonymkode: 31792...247 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #12 Skrevet 3. august 2016 1 time siden, MadameDeRosa skrev: Dette kaller du venninne? Kutt henne ut! Ts sier jo hun hadde en venninne Hun er glad hun har kbitt henne. beste er bare å kutte ut slike mennesker. De er ikke noe å ha i sitt liv. Fysj. Hun her må være blottet for selvinnsikt. Anonymkode: f86c5...94f 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #13 Skrevet 3. august 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Med mindre hun voldtok typen din, så er det vel ikke bare hennes skyld at de hadde sex med hverandre... Anonymkode: 77837...db5 Nei, men jeg tror også at mye av greia var at denne "venninna" ligger med kjæresten hennes, men hvis hun - TS - så mye som tar taxi med en eks så er det galt. Det er nok dobbeltmoralen hun kritiserer her. Anonymkode: 5f471...fdc 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #14 Skrevet 3. august 2016 Flytt til byen. Bygd er noe herk Anonymkode: 40049...a45
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. august 2016 #15 Skrevet 3. august 2016 Hvorfor var du venn med henne etter at hun pulte typen du hadde? Fortell alle det og at du bare tok taxi med xen hennes. Hun behandler deg som dritt fordi du lar deg behandle som søppel. 1
Gjest Rose11 Skrevet 3. august 2016 #16 Skrevet 3. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg tror også at mye av greia var at denne "venninna" ligger med kjæresten hennes, men hvis hun - TS - så mye som tar taxi med en eks så er det galt. Det er nok dobbeltmoralen hun kritiserer her. Anonymkode: 5f471...fdc Jepp. Lyser jo dobbelmoral hele veien her. Denne "venninna" kan pule typen din, men du kan ikke ta taxi med hennes eks? Hvor ligger logikken i det liksom?
tvillingmoder Skrevet 3. august 2016 #17 Skrevet 3. august 2016 Usj sånne folk :-o 4 kan jeg spørre hvor gammel hun er?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #18 Skrevet 4. august 2016 Den Tuesday, August 02, 2016 at 18.57, AnonymBruker skrev: Med mindre hun voldtok typen din, så er det vel ikke bare hennes skyld at de hadde sex med hverandre... Anonymkode: 77837...db5 Hvor har jeg sagt at det bare er hennes feil? De hadde sex i fjor og jeg tilga de begge to faktisk. Det er ikke derfor jeg dropper ho som venninne. Anonymkode: 68c07...912
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #19 Skrevet 4. august 2016 11 timer siden, mortherese skrev: Usj sånne folk :-o 4 kan jeg spørre hvor gammel hun er? 25. Anonymkode: 68c07...912
tvillingmoder Skrevet 4. august 2016 #20 Skrevet 4. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: 25. Anonymkode: 68c07...912 Bare å holde seg unna sånne folk. Synd hub går rundt og prater shit om deg, men folk skjønner noe litt hva som er greia med hun. Hev deg over det, og bruk tid med ordentlige venner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå