AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Har alle det? Jeg tror aldri jeg har hatt det, og har aldri hørt om det noe annet sted en på KG... Jeg har fulgt nøye med på syklusen min, og har i følge tester EL nå, men hva er dette slimet? Anonymkode: de199...f9f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Det er veldig godt forklart på flere medisinske sider på nett. Jeg ville heller lest der. Anonymkode: 32d3c...d30
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Endrer ikke utfloden din seg i løpet av syklusen? Feks noen ganger er den seig og andre ganger er den helt tyntflytende/våt? El slim er en utflod som er mer seig/fast og kan ligne på eggehvite. Jeg har det, noen ganger mye og andre ganger bare bittelitt. Ikke alle var det da, og det er vel heller ikke noe man snakker med andre om (som kan forklare hvorfor du ikke hører om det andre steder enn her feks). Anonymkode: f85c9...3ca
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Endrer ikke utfloden din seg i løpet av syklusen? Feks noen ganger er den seig og andre ganger er den helt tyntflytende/våt? El slim er en utflod som er mer seig/fast og kan ligne på eggehvite. Jeg har det, noen ganger mye og andre ganger bare bittelitt. Ikke alle var det da, og det er vel heller ikke noe man snakker med andre om (som kan forklare hvorfor du ikke hører om det andre steder enn her feks). Anonymkode: f85c9...3ca Nei, og jeg har fulgt med... Har alle det? hehe, sant nok det. Anonymkode: de199...f9f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Ja, alle har det. Heldigvis! Utflod beskytter mot uønskede bakterier i underlivet og er helt nødvendig. For å sjekke utfloden tar du langfinger inn i skjeden. Det er ikke alltid det kommer så mye ut. EL-slim er utflodtypen som kommer rett før eggløsning. Den gir lange "tråder" når du presser sammen langfinger og tommel. Dette er "baner" som gjør at sæden kommer gjennom. Du finner MASSE info ved å google. Bare husk å lese på de medisinske sidene. Anonymkode: 32d3c...d30
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Den 3. august 2016 at 21.01, AnonymBruker skrev: Ja, alle har det. Heldigvis! Utflod beskytter mot uønskede bakterier i underlivet og er helt nødvendig. For å sjekke utfloden tar du langfinger inn i skjeden. Det er ikke alltid det kommer så mye ut. EL-slim er utflodtypen som kommer rett før eggløsning. Den gir lange "tråder" når du presser sammen langfinger og tommel. Dette er "baner" som gjør at sæden kommer gjennom. Du finner MASSE info ved å google. Bare husk å lese på de medisinske sidene. Anonymkode: 32d3c...d30 Aha, da er det det jeg har gjort feil da. Jeg har jo bare sjekket trusa, ikke gravd inni for å finne.... ts Anonymkode: de199...f9f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Når vi prøvde å bli gravid var jeg litt opphengt i det EL- slimet folk snakka om. Prøvde p sjekke for å se npr jeg var mest fruktbsr. Den ene syklusen merket jeg det, men ble ikke gravid. Den andre merket jeg ingenting av det, men ble gravid. Så ikke stress om du ikke merker det. Gpr fibt an å bli gravid uten:) Anonymkode: 09755...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå