Gravity Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Jeg har langt, kjedelig hår, og har så lyst på ny sveis! I 20-åra hadde jeg kortklipt hår i alle varianter og det var veldig kult. Siden har jeg prøvd ymse bober, alle mulige farger, og også skulderlangt i ulike klipp. Nå nærmer jeg meg 40 og er litt lei av hår. Jeg orker ikke gå med det løst, fordi det kiler og klør overalt, så det blir hårstrikk eller oppsett hver bidige dag. Og hva skal jeg da med alt håret? I tillegg røyter jeg mye og blir sprø av alt håret som drysser rundt meg og lager hybelkaniner. Har forøvrig tykt og sunt hår, bare sånn at det er nevnt - det er bare det at det er så ...kjedelig. Har så lyst på noe kult. Synes det ser kult ut med sidecuts og litt lengde på toppen, men er redd jeg skal bli litt "butch" med en sånn look. Og så er jeg livende redd for å klippe det "kjerring-kort".... har ikke lyst til å være kjerring helt enda! O store KG-orakel - noen som har gode tips? Det hjelper kanskje ikke at jeg helst vil ha en lettstelt sveis.....?
Gjest Margit Spat Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Kjerringkort er bare kjerring-aktig hvis det blir feil stylet, er min erfaring Med rett styling er kort hår veldig fint. Google pixie cut, og se om du finner noe som du tror kan passe for deg.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Neeeeei til kjerringkort! Jeg har virkelig til gode å se noen kle det, spesielt i 40-årene. Hva med skulderlengde? Prøve lugg? Det høres ut som at du har nydelig hår - ikke klipp alt vekk! Anonymkode: 707eb...658
Gravity Skrevet 12. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2016 Den 2.8.2016 at 17.18, Margit Spat skrev: Kjerringkort er bare kjerring-aktig hvis det blir feil stylet, er min erfaring Med rett styling er kort hår veldig fint. Google pixie cut, og se om du finner noe som du tror kan passe for deg. Mange fine frisyrer der :-D, eneste er at de fleste kjendiser ser smashing ut uansett sveis, noe jeg ikke gjør, hehe. Og det ER mye jobb med sånne frisyrer.... Den 2.8.2016 at 23.51, AnonymBruker skrev: Neeeeei til kjerringkort! Jeg har virkelig til gode å se noen kle det, spesielt i 40-årene. Hva med skulderlengde? Prøve lugg? Det høres ut som at du har nydelig hår - ikke klipp alt vekk! Anonymkode: 707eb...658 Er ikke helt klar for kjerring, nei :-D. Er bare så lei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå