Gå til innhold

For feit til 69

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når er man for feit til 69?

Jeg er ikke akkurat veltrent, har litt slapp kropp.. veier kanskje 60-70 kg

Og nei, dette er ikke et innlegg for å klage. :) Vil bare spørre om dette er en idealvekt for å prøve 69? Jeg har veldig lyst! :) 

Anonymkode: 639b2...8b1

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Nei, 69 er kun for de som har BMI under 20. :ironi: 

Neida, kjør på! Med mindre man er så tykk at det er vanskelig å finne fram der nede, så er det ikke noe problem! 

Skrevet

Man lener seg jo på albuer og knær, ikke partnerens kropp, så vekt er irrelevant.

• Liker 1
Gjest Krigerunge
Skrevet

Skal godt gjøres at man er for feit til å klare 69. 

Skrevet

Når partners mage er så stor at man ikke rekker fram til kjønnet da er man for feit. Eller har stiv nakke. 

Jeg foretrekker egentlig 68. Mye bedre, så får jeg heller skylde 1.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, venus24 skrev:

Man lener seg jo på albuer og knær, ikke partnerens kropp, så vekt er irrelevant.

Det er vel individuelt, når jeg er øverst hviler jeg deler av kroppen på han. Uansett er det vel bare å prøve, er du veldig tjukk bør du nok ligge nederst. 

Anonymkode: 2a675...491

Skrevet

Nei ikke tenk tanken en gang. 

Om det blir litt teit over under er det ganske deilig på siden. Det er vist endel som ikke liker 69, kansje det med å ikke klare å nyte det en får, mens en gir.

synes det er ganske deilig å gi og samtidig kjenne etter iblandt hvor godt det er å få. Har liksom ikke hele fokuset på å motta, men får små nytelses tidsbiter, litt få og litt gi.

men deilig er det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...