AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Hei! Har lyst til å få meg profilbilde på face, men har lyst til å gjer slik ingen kan like eller kommentere på det. Går det an, og hvilken innstillinger bruker eg? Vil og unngå at det kjem om i feeden til vennene mine. Nokon som veit? Anonymkode: a896a...fe0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Ja, når du har byttet klikker du på det tegnet som viser hvem bildet skal vises for. Da trykker du på "bare meg" Anonymkode: 5dcdd...354
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Men kan andre fortsatt se bildet? Vil de skal kunne se bildet, bare ikkje like/kommentere 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, når du har byttet klikker du på det tegnet som viser hvem bildet skal vises for. Da trykker du på "bare meg" Anonymkode: 5dcdd...354 Anonymkode: a896a...fe0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men kan andre fortsatt se bildet? Vil de skal kunne se bildet, bare ikkje like/kommentere Anonymkode: a896a...fe0 Ja, de kan se bildet og trykke på det, men det feltet til høyre kommer ikke opp, så de kan ikke like eller kommentere Anonymkode: 5dcdd...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå